• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Pärnu sai väikesadamate ehituseks raha

    Eelmisel aastal alustati valitsuse reservfondist eraldatud 1,4 miljoni krooniga Manilaiu ja Munalaiu sadama ehitust. Möödunud nädalal Pärnus toimunud nõupidamisel taotles Pärnumaa maavalitsus ehituse lõpetamiseks teede- ja sideministeeriumilt 1,5 miljonit krooni. Ministeeriumi asekantsleri Väino Soonikese sõnul leiti võimalus praamisadamate korrashoiuks mõeldud 16 miljoni kroonisest riiklikust investeeringust eraldada kahe Pärnumaa sadama jaoks miljon krooni. Asekantsleri sõnade kohaselt on selle summa eest võimalik jätkata ehitustöid ja lõpetada sadamate kütusehoidlate rajamine.
    Pärnu maakonna asemaavanema Heiki Mäe ütlusel tahetakse lõpetada Manilaiu ja Munalaiu sadama ehitus, et edaspidi keskenduda Kihnu sadamale.
    Mäe sõnul on riigi-, munitsipaal- ja eraomanduses oleval Kihnu sadamal eelkõige perspektiivi jahiturismi valdkonnas. Möödunud aastal käis Kihnus 223 jahimeest. Pärnut külastas samal ajal 187 jahimeest.
    Pärnu sadama väljaehitamiseks telliti projekt ASilt Merin. Merini juhataja Aavo Raigi väitel on poole sajandi pikkuse perspektiiviga sadamakompleksi väljaehitamise maksumus käesoleva aasta hindades 41,5 miljonit krooni. «Kihnul on tegelikult hea sadam, ainult kõik kunagi alustatud ehitused on pooleli jäänud,» kommenteeris Raig sadama praegust olukorda.
    Ehitustööd on jaotatud nelja etappi. Esimeses etapis on ette nähtud rekonstrueerida sadama muul, rajada kalasadam ja kütusekai. Samuti tuleks Raigi sõnade kohaselt Kihnu sadama väravas olevasse endisse Saare Kaluri keskusehoonesse või selle vahetusse lähedusse ehitada sadama keskus. Järgmisel etapil tuleks Raigi sõnul hakata rajama jahituristide jaoks külalissadamat. Sellele kuluks tema väitel kolmandik sadamaprojekti maksumusest. «Valdav osa rahast kuluks ikkagi pooleliolevate ehituste taastamiseks,» lisas Raig.
    Heiki Mäe ütlusel jääb Kihnu sadam vaatamata jahiturismi perspektiivile ikkagi kahjumiga töötavaks sadamaks. Kogu sadama väljaehitamine on võimalik ainult mitmes etapis ja kauges perspektiivis, lausus ta. Investeeringuid sadama ehitamiseks loodab Pärnu maakonnavalitsus saada Phare programmi kaudu.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Egle Heinsar: edukas Eesti algab vaesteta ühiskonnast – 220 eurot kuus kõige haavatavamatele
Tõeliselt edukas riik saame olla alles siis, kui meil pole vaeseid. Kui me ei jõua teha tervet kodanikupalka, tehkem sellest veerandki – kõige haavatavamale ühiskonnakihile, kirjutab sotsiaaldemokraat Egle Heinsar arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Tõeliselt edukas riik saame olla alles siis, kui meil pole vaeseid. Kui me ei jõua teha tervet kodanikupalka, tehkem sellest veerandki – kõige haavatavamale ühiskonnakihile, kirjutab sotsiaaldemokraat Egle Heinsar arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
USA börsinädala lõpetas tehnoloogiaaktsiate müügilaine
Täna langesid kõik suuremad USA aktsiaindeksid, enim tehnoloogiaaktsiate liikumisi kajastav Nasdaqi liitindeks.
Täna langesid kõik suuremad USA aktsiaindeksid, enim tehnoloogiaaktsiate liikumisi kajastav Nasdaqi liitindeks.
Tahe Outdoors suurendas kahjumit
Spordivarustuse tootja Tahe Outdoors kasvatas läinud aastal küll käivet, ent samas paisus ka kahjum.
Spordivarustuse tootja Tahe Outdoors kasvatas läinud aastal küll käivet, ent samas paisus ka kahjum.
20 aastat Elisat juhtinud Sami Seppänen lahkub ametist Lisatud Seppäneni kommentaar!
Elisa Eesti AS tegevjuhi ja juhatuse esimehena alustas 1. detsembril 2021 Andrus Hiiepuu. Teatepulga andis Hiiepuule üle Sami Seppänen, kes on Elisat juhtinud üle 20 aasta.
Elisa Eesti AS tegevjuhi ja juhatuse esimehena alustas 1. detsembril 2021 Andrus Hiiepuu. Teatepulga andis Hiiepuule üle Sami Seppänen, kes on Elisat juhtinud üle 20 aasta.