• OMX Baltic−0,27%302,04
  • OMX Riga0,14%871,12
  • OMX Tallinn−0,12%1 986,77
  • OMX Vilnius0,65%1 205,48
  • S&P 5003,26%5 844,19
  • DOW 302,81%42 410,1
  • Nasdaq 4,35%18 708,34
  • FTSE 1000,59%8 604,98
  • Nikkei 2250,38%37 644,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,86
  • OMX Baltic−0,27%302,04
  • OMX Riga0,14%871,12
  • OMX Tallinn−0,12%1 986,77
  • OMX Vilnius0,65%1 205,48
  • S&P 5003,26%5 844,19
  • DOW 302,81%42 410,1
  • Nasdaq 4,35%18 708,34
  • FTSE 1000,59%8 604,98
  • Nikkei 2250,38%37 644,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,86
  • 14.03.96, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sünnib konsortsium

Monveldi sõnul töötas TAKi konsortsiumiks restruktureerimise plaani välja Mainor-Partner. Konsortsiumi moodustamise korral saab tegevusharud paremini tööle rakendada ning linnaliikluse korraldamise teistest tegevusaladest eraldada, lausus Monveld.
Restruktureerimise käigus on välja pakutud TAKist eraldada seitse allüksust, tulevast tütarettevõtet, mida hakkaks juhtima praegune TAKi juhtkond.
TAKi arendusdirektori Koit Kaevatsi sõnul aitab tegevusalade eraldamine saada paremat ettekujutust firma majanduslikust seisust ning ettevõtet efektiivsemalt juhtida. «Me peame hakkama suuremat tähelepanu pöörama oma põhitegevusala -- linnaliikluse -- taseme parandamisele,» ütles ta.
Kaevatsi sõnul on siin viimane sõna öelda TAKi omanikul ehk Tallinna linnal. Eelmisel nädalal andis linnavolikogu TAKi restruktureerimiskavale positiivse hinnangu. TAKi juhatus koos linnavalitsusega peavad siis linnavolikogule kinnitamiseks esitama ettevõtte uue põhikirja.
Monveldi sõnul on viimastel aastatel TAKi töömaht Tallinna linnaliinide teenindamisel vähenenud. Linnaliikluse korraldamine pole Monveldi sõnul ainult bussidega sõitmine. Siia kuuluvad ka dispet?erteenistus ja remont, lausus ta. Lisaks linnaliinidele on TAKil ka välisliine, nagu Tallinn--Kiel, lisaks veel Maardu ja Saue liinid.
Tallinna transpordiameti andmetel vähenesid linnaliinibusside töömahud eelmisel ja üle-eelmisel aastal vastavalt 9,1 ja 11,9 protsenti. Linnaliinide kahjum oli transpordiameti andmetel möödunud ja ülemöödunud aastatel vastavalt 3,2 ja 3,6 miljonit krooni.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele