20. mai 1996
Jaga lugu:

Maanteeameti teede korrashoiu direktori Koit Tsefelsi kinnitusel kehtib autode kevadine teljekoormuspiirang veel vaid Paldiskisse viival teel. Maksimaalse 11tonni asemel on seal lubatud teljekoormus 8 tonni. Tsefelsi sõnul võib piirang kehtida veel 1--1,5 nädalat. Teistel põhi- ja tugimaanteedel teljekoormuspiiranguid enam ei ole.

Liiklust on takistatud seoses remonditöödega ka enne Pärnut asuval Nurme sillal. Tsefelsi andmetel on suvel liiklustakistusi seoses rekonstrueerimistöödega ka Muhu tammil, ühel Tartu maantee Jõgeva maakonnas asuval sillal ja Narva maanteel oleval Purtse sillal, kust toimub juuni lõpust oktoobri alguseni Lüganuse kaudu viie kilomeetri pikkune ümbersõit. ÄP

Baltimaade ja SRÜ riikide raudteedel hakkasid eelmisest neljapäevast kehtima uued kõiki RE Eesti Raudtee kaubavedude kliente puudutavad eeskirjad.

Eesti Raudtee turundusdirektori asetäitja Mart Kolli ütlusel muutub kaubavagunite ekspluatatsiooni ja võõrriigi vagunite kasutamise kord. Samuti hakkab toimima kaubavagunite numbriline arvestus. Uus kaubavagunite numbriline arvestamise kord on loodud rahvusvaheliste vagunite kasutamise reeglite põhimõttel ning võimaldab pidevalt teada, kus mingi vagun täpselt asub. Süsteemi koordineerimiskeskus asub Moskvas. Eesti saab andmeid Riias asuvast arvutibaasist.

Senini kasutasid SRÜ ja Baltimaad kokkuleppeliselt ühist vaguniparki. BNS

Venemaa suunab alates aprillist kõik Moskvasse ja Moskva oblastisse kaupa vedavad Läti autovedajad Zelenogradski tollipunkti. Läti autovedajate pääsemine Venemaale ainult ühe tollipunkti kaudu on tingitud eesmärgist tugevdada kontrolli välismaa kaubavedajate üle, kes veavad kaupu TIR protseduuri järgi.

Analoogne piirang kehtestati Venemaal samaaegselt ka Türgi ja Iraani vedajatele. ÄP

Jaga lugu:
Hetkel kuum