Transpordis maksab iga tund. Transpordivahendit ettenähtust pikemat aega kinni hoidnud kliendil tuleb tasuda vastavad trahvid. Kõige kindlamini võib ennast tunda trahvide sissenõudmisel RE Eesti Raudtee,kellele kuulub Eestis raudteetranspordi monopol. Autovedajad seevastu kardavad trahve nõuda, kuna klient läheb lihtsalt vedaja juurde, kes ajaületusi ei fikseeri.
RAS Eesti Merelaevanduse konteinerite lubatust pikem kinnihoidmine on eespool nimetatutest odavaim. Samas tuleb merekonteinerite eest kõige tihedamini maksta. Merelaevandus annab peale sadamasse jõudmist konteinerite tühjendamiseks aega seitse päeva. Tihti tuleb kliendil konteiner tühjaks laadimiseks viia näiteks Moskvasse, kuhu jõudmine võtab vähemalt nädala. Sellisel juhul hakkavad trahvisummad jooksma juba enne, kui konteiner on jõudnud lõppsihtpunktini.