• OMX Baltic0,39%303,88
  • OMX Riga−0,07%877,8
  • OMX Tallinn0,94%1 954,39
  • OMX Vilnius0,26%1 158,39
  • S&P 500−1,43%5 611,89
  • DOW 30−1,21%41 788,31
  • Nasdaq −2,03%17 442,27
  • FTSE 1000,00%8 666,38
  • Nikkei 225−1,8%37 120,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%92,04
  • OMX Baltic0,39%303,88
  • OMX Riga−0,07%877,8
  • OMX Tallinn0,94%1 954,39
  • OMX Vilnius0,26%1 158,39
  • S&P 500−1,43%5 611,89
  • DOW 30−1,21%41 788,31
  • Nasdaq −2,03%17 442,27
  • FTSE 1000,00%8 666,38
  • Nikkei 225−1,8%37 120,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%92,04
  • 28.05.96, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Trahvid transpordivahendite kinnihoidmisel ettenähtust pikemal ajal

Transpordis maksab iga tund. Transpordivahendit ettenähtust pikemat aega kinni hoidnud kliendil tuleb tasuda vastavad trahvid. Kõige kindlamini võib ennast tunda trahvide sissenõudmisel RE Eesti Raudtee,kellele kuulub Eestis raudteetranspordi monopol. Autovedajad seevastu kardavad trahve nõuda, kuna klient läheb lihtsalt vedaja juurde, kes ajaületusi ei fikseeri.
RAS Eesti Merelaevanduse konteinerite lubatust pikem kinnihoidmine on eespool nimetatutest odavaim. Samas tuleb merekonteinerite eest kõige tihedamini maksta. Merelaevandus annab peale sadamasse jõudmist konteinerite tühjendamiseks aega seitse päeva. Tihti tuleb kliendil konteiner tühjaks laadimiseks viia näiteks Moskvasse, kuhu jõudmine võtab vähemalt nädala. Sellisel juhul hakkavad trahvisummad jooksma juba enne, kui konteiner on jõudnud lõppsihtpunktini.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele