• OMX Baltic−0,15%301,69
  • OMX Riga−0,2%891,1
  • OMX Tallinn−0,05%2 068,35
  • OMX Vilnius0,26%1 200,63
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,06%8 755,39
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,68
  • OMX Baltic−0,15%301,69
  • OMX Riga−0,2%891,1
  • OMX Tallinn−0,05%2 068,35
  • OMX Vilnius0,26%1 200,63
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,06%8 755,39
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,68
  • 04.06.96, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Volkswagen pole veel Eesti Talleksit valinud

Volkswageni Balti riikide ja Peterburi piirkonna müügijuht Mike Nebel ütles, et nad on küll arutanud võimalikke koostöövariante Eesti Talleksiga tulevikus, kuid mingit otsust firma veel vastu võtnud pole.
Nebeli sõnul on seni arutatud võimalust, et tulevikus võib Eesti Talleksist saada nende autode müüja ning tehnilise hoolduse korraldaja Eestis.
Tema sõnul on alusetud ka väited, nagu poleks Volkswagen rahul ASi Matkar müügitulemustega. Samas ütles ta, et ei oska hetkel veel öelda, milliseks kujuneb nende koostöö Matkariga. «Palun vaadake meie müügitulemusi,» lisas Nebel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Matkari juhatuse esimees Jüri Kuusk ütles, et tal ei ole otsest informatsiooni Talleksi ja Volkswageni läbirääkimiste kohta. Samas lisas ta, et kui ka Eesti Talleks sõlmib sakslastega lepingu, ei häiri see teda, sest selliste hindadega pole Eestis võimalik Volkswagenit müüa.
Kuuse sõnul peavad nad sakslastega juba poolteist aastat läbirääkimisi autode hinna alandamise kohta, kuid seni pole mingit kokkulepet saavutatud. Tema sõnul peaksid hinnad Eestis olema ligi 35 protsenti madalamad. Kuusk saab aru sakslaste põhjendusest, et tegu on kvaliteetkaubaga ja seda tuleb sellekohase hinnaga müüa, kuid lisab, et Eesti turul on hetkel tähtsam hind.
Kuusk ütles, et hinnad on liiga kõrged kõigis kolmes Balti riigis. Tema sõnul neil Audide müügiga probleeme ei ole, sest nende müügihind on konkurentsivõimeline.
Eesti Talleks on avaldanud sakslastele saadetud kirjas muret autode müügitulemuste üle Eestis ning teinud ettepaneku koostööks, lausus Kuusk. Ta lisas, et Talleks on kirjas väitnud, et Eestis võiks aastas müüa ligi 400 autot, see on aga ebareaalne.
Sel aastal on Matkar müünud 63 autot, neist 20 Volkswagenit.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 21 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele