Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Juuli algu algab Harutee ja Risti vahel suur maanteeremont. Teelõigul freesitakse asfalti ja laiendatakse teed. Remondi tulemusel peab tee profiil ja sõidetavus paranema umbes 20 aastaks. Tee remonditakse maailmapanga laenu abil. Teelõigu remondi esialgseks maksumuseks on 21 miljonit krooni.
Juulis alustatakse remonti ka Lihula-Pärnu maanteel. Seal hakkab tööle Tallinna TREV-2 ja teekorrastust tehakse 3--4 miljoni krooni eest. ETA
Tallinnas Neste avatud Euroopa esimese harjadeta survevee-autopesula maksumus on ligikaudu miljon Soome marka. Neste Oil Eesti ASi jaemüügijuhi Heikki Vuorineni sõnul peaks pesula end ära tasuma viie aastaga. Jaama ehitas YIT Universaalehitus. ETA-ÄP
Tartu linnavalitsus ja AS Tallinna Krematoorium alustavad Tartu krematooriumi rajamist augusti keskel. Krematoorium valmib järgmise aasta veebruariks. Tartu linnavalitsus ehitab Jaama tänavas olevale Rahumäe kalmistule krematooriumihoone, mille annab AS Tallinna Krematooriumile rendile.
Ehituse maksumuseks kujuneb esialgsetel hinnangutel 1,5--2 miljonit krooni. Seadmed maksavad ca 2 miljonit krooni. Tartu krematooriumi ja leinamaja ühendava projekti autor on arhitekt Ott Ojamaa ME Tartu Arhitektuuribüroost. Konstruktsioonide skeeme ja tööjooniseid koostab AS Tartu Kommunaalprojekt.
Tartu linnaaedniku Andres Pooli sõnul kuulutab linnavalitsus konkursi ehitaja leidmiseks välja juulis ja ehitustööd võivad alata augustis. Käesoleva aasta linnaeelarve näeb linnamajandusosakonnale krematooriumi rajamiseks ette 1,2 miljonit krooni, kuid Pooli sõnul pole summa piisav. ETA
Vana-Pärnusse ehitatav uus turbaterminaal valmib jaanipäevaks. Terminaali omaniku ASi Pärnu Sadam asedirektori Riho Printsi sõnul on uue turbaterminaali ehitustööd lõppjärgus, praegu viimistletakse veel kaid. Ehitus läheb maksma 20 miljonit krooni, mis on mõnevõrra rohkem kui esialgu planeeritud. Sellest 60% on rahastanud aktsiaseltsi aktsionärid. Terminaali peatöövõtja on AS Koger & Sumberg, kes ehitas halli. AS Jart ehitas terminaalile kai. Terminaali kaiäärne sügavus on 6,5 meetrit. BNS