Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Eesti müügiks

    Meie teenused ei ole piisavalt kvaliteetsed, meil on probleeme piiridel ning üleüldse on see riigi ehk valitsuse asi. Just taoline on tihti transpordiettevõtete endi suhtumine Eestile positiivse imago loomisse ja Eesti kui kaupade edasiseks jaotuseks soodsa transiitmaa müümisse.
    Mõõtkavu muutes võib väita, et Eesti on nagu tarbekaup, mille edukas turule toomine eeldab pikaajalist müügistrateegiat, piisavalt raha ja võimekaid inimesi. Ning aastatepikkust sihikindlat tööd.
    Vale on eeldada, et vaikselt omaette nokitsedes ning valitsust tema tegude või tegematajätmiste pärast süüdistades leiab kaupmees Filipiinidelt meie kaudu tee Ukraina turgudeni. Oma koha eest päikese all tuleb võidelda ning pikaajaliselt saavad seda hästi ja edukalt teha vaid kaupade transpordist igapäevast leiba teenivad ettevõtted.
    Ei ole õige ainult valitsust süüdistada, kuna Eesti hea maine kujundamisel on suurim roll valitsust mitteesindavatel üksikisikutel ja (era)ettevõtetel. Muidu võib tõesti juhtuda, et valitsus või valitsuse juurde kuuluvad organisatsioonid või mõned komisjonid täidavad tühja koha turul ning hakkavad tegelema (pisi)asjadega, mida neilt sugugi ei ootaks, nagu seda ongi juba piisavalt sagedasti ette tulnud.
    Kuidas teisiti kui vaid pillavaks kulutamiseks saab nimetada ametnikepoolset voldikute, reklaammaterjalide jmt trükkimist või vähemalt kavandamist, kui puudub läbimõeldud strateegia, müügikontseptsioon ning organisatsioon, kes peaks tegelikult õige ürituse eest hea seisma.
    Valitsuse ülesanne saab olla vaid kaupade transpordiga seotud ettevõtete müügialase initsiatiivi taotlemine ja mänguraamide loomine, muidugi eeldusel, et logistika- ja transpordiettevõtted on ise oma ülesannete kõrgusel.
    Väide, et saame kõigepealt oma teenused korda ja probleemid lahendatud, ei ole piisavalt tulevikku vaatav. Eestile kui turvalisele ja kaupade edasist jaotust soosivale transiitmaale positiivse dünaamilise imago loomine on väga pikaajaline protsess, mille alustamisega viivitamine tähendab vaid üht: meid ei huvita, kuidas meil läheb viie või kümne aasta pärast.
    Välja tuleb töötada müügikontseptsioon, leida vahendid ja alustada selle elluviimist. Edukas müügitöö nõuab eelkõige sihtturgude ja seal valitsevate vajaduste väljaselgitamist (ehk vastamist küsimusele -- kust tuleb raha?). Oluline on sihtturgudeni väljajõudmine ning meie võistlejatest efektiivsem suunatud müügitöö.
    Valitsus või valitsusega seotud organisatsioonid ei täida taolist missiooni piisava efektiivsusega, kuna nad lihtsalt ei saa olla pidevalt kursis sihtturgude muutuvate nõudmistega. Selge, et Eesti-suguse väikeriigi puhul tuleb üritada vältida igasuguseid üksteist kopeerivaid ettevõtmisi ning seega asjatuid rahaliste vahendite ja tööjõu kulutusi. See ei tohiks olla ratsionaalne võistlus omavahel, vaid konkurentidega põhjast ja lõunast.
    Kümned Eesti transpordiettevõtted peaksid jõud ja vahendid ühendama, mõtlema ettepoole ning andma ühise panuse selle keskkonna müügiks, kus soovitakse elu edendada ja äri teha ka pisut kaugemas tulevikus.
  • Hetkel kuum
5% Klubi, 99% tõenäosusega
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Raadiohitid: miljonär Marko Oolo nipid ja ka rikkad nutavad
Selle nädala Äripäeva kuulatuimad saated olid, kus rääkis miljonär Marko Oolo enda portfellist, Microsoft Eesti juht töötajate tasustamisest ning Olavi Lepp juhtimisest.
Selle nädala Äripäeva kuulatuimad saated olid, kus rääkis miljonär Marko Oolo enda portfellist, Microsoft Eesti juht töötajate tasustamisest ning Olavi Lepp juhtimisest.
5 protsendi klubi idee tõi Martin Villigule Eduka Eesti võidu ja 10 000 eurot
Arvamuskonkursi Edukas Eesti käesoleva hooaja võitis ettevõtja Martin Villigu idee algatada ühiskondlik kokkulepe, millega jõukamad inimesed annetaksid oma sissetulekutest 5 protsenti erinevateks algatusteks.
Arvamuskonkursi Edukas Eesti käesoleva hooaja võitis ettevõtja Martin Villigu idee algatada ühiskondlik kokkulepe, millega jõukamad inimesed annetaksid oma sissetulekutest 5 protsenti erinevateks algatusteks.