• OMX Baltic−0,27%303,1
  • OMX Riga−0,17%869,43
  • OMX Tallinn0,35%1 994,9
  • OMX Vilnius0,3%1 195,7
  • S&P 5000,58%5 663,94
  • DOW 300,62%41 368,45
  • Nasdaq 1,07%17 928,14
  • FTSE 100−0,32%8 531,61
  • Nikkei 2251,56%37 505,52
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,62
  • OMX Baltic−0,27%303,1
  • OMX Riga−0,17%869,43
  • OMX Tallinn0,35%1 994,9
  • OMX Vilnius0,3%1 195,7
  • S&P 5000,58%5 663,94
  • DOW 300,62%41 368,45
  • Nasdaq 1,07%17 928,14
  • FTSE 100−0,32%8 531,61
  • Nikkei 2251,56%37 505,52
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,62
  • 12.09.96, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Yves Rocher kogub Eestis kliente

Tellimislehel on Yves Rocheri toodet enam kui kolmekordselt alla hinnatud.
Yves Rocheri Eesti klientide teenindaja Inge Putta põhjendas seda firma strateegiaga, mille järgi rakendatakse suurt allahindlust uute klientide leidmiseks. Kui suur mänguruum vahendajale hinna määramisel antakse, ei osanud Putta öelda.
Praegu on laiali saadetud 7 tüüpi tellimuslehti, millel tooted suures osas kattuvad, kuid hinnad erinevad. Seda põhjendas Putta turu-uuringuga, mis peab välja selgitama eestlasele vastuvõetava hinnaklassi.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele