Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    VWd ja Audit hakkab müüma Auto Matkar

    Seni on ajakirjanduses väidetud, et Volkswagen lõpetab koostöö Matkariga ning alustab seda Eesti Talleksiga. Talleksi esindajad ei soovinud Äripäevale võimalikku koostööd Saksa autovalmistajaga kommenteerida.
    Ligi kuu aega tagasi kinnitas Eesti Talleksi juhatuse liige Peeter Värnik, et Eesti Talleks hakkab järgmisel aastal Volkswageniga koostööd tegema. Volkswagen AGst öeldi eile, et asjaga ainsana kursis olev Balti- ja Peterburi regiooni müügijuht Mike Nebel viibib puhkusel.
    ASi Auto Matkar juhatuse esimees ja tegevdirektor Ahto Altjõe selgitas, et Audide müügisalong hakkab nüüdsest paiknema Tallinnas Staadioni tänaval ning Volkswageneid saab osta Kadaka teelt, Ladade müügikohast. Mõlema automargi varuosade müük ja teenindus hakkab tema sõnul paiknema Staadioni tänaval.
    Staadioni tänavale on lähiajal kavas ehitada ligi 700ruutmeetrise pindalaga töökoda, mis peaks Altjõe kinnitusel uksed avama vahetult enne selle aasta jõulupühi.
    ASi Auto Matkar nõukogu liikme Jüri Kuuse sõnul läheb töökoja ehitamine maksma umbes viis miljonit krooni. Töökojas peaks tööle hakkama umbes kümme inimest.
    Volkswagenite müügi osas kehtib Kuuse sõnutsi Auto Matkaril leping kuni järgmise aasta 6. veebruarini ning ta pidas tõenäoliseks, et see pikeneb.
    Kuusk rääkis, et Volkswagenite puhul on hind kõrge letimüügi korral, hulgiostude puhul teeb tehas tema sõnul siiski hinnaalandust, mida Matkar on küsinud ka letimüügi tarvis.
    Jüri Kuusk ütles, et Auto Matkar jätkab koostööd oma edasimüüja, ASiga Sigma. Seni ajakirjanduses Matkari edasimüüjaks nimetatud ASiga Perpetum pole Kuuse sõnul kunagi mingit lepingulist vahekorda olnud.
    Kui Matkar 21. detsembril 1992. aastal Audi/Volkswageniga lepingu sõlmis, oli seal Altjõe sõnul sees nõue, et Matkaris tuleb tulevikus automüük eraldada muudest tegemistest.
    Kogu eraldamise venimise põhjuseks nimetas Altjõe töökoja ehituseks mõeldud maaga seotud probleeme ning Eesti seadusandlust, mis ei võimaldanud automüüki muudest tegevusvaldkondadest seni eraldada. Seega ei ole Auto Matkaril vajadust sõlmida tehasega uut lepingut.
    Auto Matkari aktsionärid on AS Kadaka Kinnisvara, Eesti Ühispank ja Matkar AS.
    Auto Matkari töötajate arvuks prognoosis Altjõe tulevikus 40 inimese ringis, sest sisuliselt on tegu Matkaris seni autondusega seotud inimeste ülevõtmisega.
    Uue firma aktsiakapitali suurus on 17,4 miljonit krooni. Altjõe sõnade kohaselt on aktsiad jagatud kolme aktsionäri vahel võrdsetes osades.
  • Hetkel kuum
Raivo Hein: sotsid valetavad alati, aga jõudu neile Tallinnas! Vene- ja Savisaare-aegsetel lahendustel olgu lõpp
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kehv majandustulemus laskis Neste aktsia põhja
Neste aktsia kukkus prognoositust kehvemate esimese kvartali majandustulemuste peale Helsingi börsil üle kümne protsendi madalamale.
Neste aktsia kukkus prognoositust kehvemate esimese kvartali majandustulemuste peale Helsingi börsil üle kümne protsendi madalamale.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Bolti lobi ei läinud Euroopas läbi, uus direktiiv sai rohelise tule
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.