Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Millest sõltub reklaamikampaaniate korraldamise edukus?

    Ei saagi öelda, et kampaaniate edukus oleks silmatorkavalt suur. Toote lahtiseletamine on selle juures võib-olla kõige olulisem. Tuleb tabada see nüanss, kuidas anda infot toote, tema võimaluste, omaduste ja muude kaasnähtuste kohta. Kui asi satub õige soone peale ja tarbija avastab, et tal on seda toodet vaja, siis tuleb ka edukus. Teha lihtsalt reklaamikampaaniat imago või mingi pealiskaudse informatsiooni edasiandmiseks -- see pole erilist edu toonud.
    Me jälgime seda, millised on uuringud tele, raadio vt meediaväljaannete kohta. Neist igaühel on oma võimalused -- kas seda ainult alati ära tabatakse. Näitused on samamoodi reklaamiüritused. Nagu telefoniraamatutega, nii püütakse ka näitustega metsikul kombel raha välja pumbata. Arvan, et aja möödudes toimuvad selleski osas tõsised muutused. Need, kes näitusel osalevad, hakkavad määrama, milliseid näitusi tehakse ja kui palju tehakse.
    Professionaalsusest, eelarvest, rahalistest vahenditest ja sihtotstarbest. Reklaamikanalite valikul lähtume eelmistest positiivsetest kogemustest, aga ka uurimustest. Meie jaoks on üheks indikaatoriks Baltic Media Facts. Oma tooteid ei ole meil raske reklaamida, nad reklaamivad ennast poolenisti ise.
    Hetke turusituatsiooni arvestades õigest ajastusest, õigest sihtgrupist ja sellest tulenevalt õige meedia valikust ning kampaaniasse suunatava raha hulgast, mis toetab kõike eespoolöeldut. Kindlasti aitab kampaania õnnestumisele kaasa ka hästi kujundatud reklaam, mis kannab selget ja konkreetset sõnumit.
    Idee peaks olema hea ja eesmärk selge. Kui püstitatakse utoopiline eesmärk, siis on tulemust saavutada praktiliselt võimatu. Kui aga seada endale asjalikke ja saavutatavaid eesmärke, näiteks suurendada oma turuosa kolm või viis protsenti, siis sellised kampaaniad võivad ka õnnestuda.
    Me oleme kasutanud inimeste abi, kes asjast midagi teavad ja tellinud kampaaniaid spetsiaalsetest agentuuridest, aga teinud ka omapead. Tulemused tihtipeale väga ei erine, aga mingites detailides on üks parem, teine halvem. Üks asi on see, et kõik on oma käe all ja iga päev võib näha, mida ja kuidas tehakse, teine asi -- loodad, et agentuuril on kogemused ja kindlasti teeb asja hästi. Nagu paljud teisedki äritegijad, usaldame tihti oma kõhtu ja kõrva. Sihtgrupi valik on praegu isetegijate üks kõige keerulisemaid küsimusi.
    Oma raadiokanal annab kindlasti eelise ja see oli ka asja üks idee -- mitte ainult minna reklaamiturult suurt raha kokku kraapima.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.