• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Millest sõltub reklaamikampaaniate korraldamise edukus?

    Ei saagi öelda, et kampaaniate edukus oleks silmatorkavalt suur. Toote lahtiseletamine on selle juures võib-olla kõige olulisem. Tuleb tabada see nüanss, kuidas anda infot toote, tema võimaluste, omaduste ja muude kaasnähtuste kohta. Kui asi satub õige soone peale ja tarbija avastab, et tal on seda toodet vaja, siis tuleb ka edukus. Teha lihtsalt reklaamikampaaniat imago või mingi pealiskaudse informatsiooni edasiandmiseks -- see pole erilist edu toonud.
    Me jälgime seda, millised on uuringud tele, raadio vt meediaväljaannete kohta. Neist igaühel on oma võimalused -- kas seda ainult alati ära tabatakse. Näitused on samamoodi reklaamiüritused. Nagu telefoniraamatutega, nii püütakse ka näitustega metsikul kombel raha välja pumbata. Arvan, et aja möödudes toimuvad selleski osas tõsised muutused. Need, kes näitusel osalevad, hakkavad määrama, milliseid näitusi tehakse ja kui palju tehakse.
    Professionaalsusest, eelarvest, rahalistest vahenditest ja sihtotstarbest. Reklaamikanalite valikul lähtume eelmistest positiivsetest kogemustest, aga ka uurimustest. Meie jaoks on üheks indikaatoriks Baltic Media Facts. Oma tooteid ei ole meil raske reklaamida, nad reklaamivad ennast poolenisti ise.
    Hetke turusituatsiooni arvestades õigest ajastusest, õigest sihtgrupist ja sellest tulenevalt õige meedia valikust ning kampaaniasse suunatava raha hulgast, mis toetab kõike eespoolöeldut. Kindlasti aitab kampaania õnnestumisele kaasa ka hästi kujundatud reklaam, mis kannab selget ja konkreetset sõnumit.
    Idee peaks olema hea ja eesmärk selge. Kui püstitatakse utoopiline eesmärk, siis on tulemust saavutada praktiliselt võimatu. Kui aga seada endale asjalikke ja saavutatavaid eesmärke, näiteks suurendada oma turuosa kolm või viis protsenti, siis sellised kampaaniad võivad ka õnnestuda.
    Me oleme kasutanud inimeste abi, kes asjast midagi teavad ja tellinud kampaaniaid spetsiaalsetest agentuuridest, aga teinud ka omapead. Tulemused tihtipeale väga ei erine, aga mingites detailides on üks parem, teine halvem. Üks asi on see, et kõik on oma käe all ja iga päev võib näha, mida ja kuidas tehakse, teine asi -- loodad, et agentuuril on kogemused ja kindlasti teeb asja hästi. Nagu paljud teisedki äritegijad, usaldame tihti oma kõhtu ja kõrva. Sihtgrupi valik on praegu isetegijate üks kõige keerulisemaid küsimusi.
    Oma raadiokanal annab kindlasti eelise ja see oli ka asja üks idee -- mitte ainult minna reklaamiturult suurt raha kokku kraapima.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Portaalides käib kinnisvara soodusmüük. "Agressiivne hinnatõus on möödas." Müüjate turust on saamas ostjate turg.
Kinnisvaraportaalides on korterid saanud külge soodsamad hinnasildid ja müüki paisatakse järjest rohkem kinnisvara, kuid eksperdid suhtuvad sellesse stoilise rahuga.
Kinnisvaraportaalides on korterid saanud külge soodsamad hinnasildid ja müüki paisatakse järjest rohkem kinnisvara, kuid eksperdid suhtuvad sellesse stoilise rahuga.
Ärikutse: hakkame end sättima – unistuste saarele
Kui praegu teab Eestit 8 protsenti jaapanlastest, siis pärast Osaka maailmanäitust võiks neid olla viiendik, kirjutab Eesti Tokyo saatkonna äri- ja investeeringute nõunik Oliver Ait.
Kui praegu teab Eestit 8 protsenti jaapanlastest, siis pärast Osaka maailmanäitust võiks neid olla viiendik, kirjutab Eesti Tokyo saatkonna äri- ja investeeringute nõunik Oliver Ait.
S&P 500 aktsiaindeks jätkas langust uue tänavuse põhjani
USA aktsiaturud alustasid nädalat languse ja S&P 500 indeksi uue tänavuse põhjaga.
USA aktsiaturud alustasid nädalat languse ja S&P 500 indeksi uue tänavuse põhjaga.
Reaalajas börsiinfo
Lemeks teenis möödunud aastal rekordilise käibe ja kasumi
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Raadiohitid: vihjed kasvusektoritele ja hinnalangusele uusarendustes
Kust võiks investorid leida praegusel ajal kasvu, mis viitab peidetud hinnalangusele uusarenduste turul ja kuidas elada üle langusperiood ehituses – need olid sel nädalal raadiokuulajate põletavamad küsimused, millele saadetest vastust otsiti.
Kust võiks investorid leida praegusel ajal kasvu, mis viitab peidetud hinnalangusele uusarenduste turul ja kuidas elada üle langusperiood ehituses – need olid sel nädalal raadiokuulajate põletavamad küsimused, millele saadetest vastust otsiti.
Azovstali omanik plaanib Euroopasse terasetehast
Uudistest kõigile tuntuks saanud Azostali tehase omanikfirma Metinvest tahab rajada Euroopasse Ukraina rauamaagi töötlemise tehase.
Uudistest kõigile tuntuks saanud Azostali tehase omanikfirma Metinvest tahab rajada Euroopasse Ukraina rauamaagi töötlemise tehase.
Taani: Nord Stream 2 gaasitoru lekib ohtlikult
Taani energiajärelvalve teatel lekib Läänemere põhjas olev gaasitoru Nord Stream 2 ohtlikult; lekke kohas on välja kuulutatud meresõidu keelutsoon.
Taani energiajärelvalve teatel lekib Läänemere põhjas olev gaasitoru Nord Stream 2 ohtlikult; lekke kohas on välja kuulutatud meresõidu keelutsoon.
Raadiohommikus: Kas kallis energia röövib teatrite ja majutusasutuste kliendid?
Samal ajal kui meelelahutus- ja majutusasutused otsivad lahendusi järsult kerkinud energiakulude katteks, ähvardab kiire hinnatõus viia neilt kliendid.
Samal ajal kui meelelahutus- ja majutusasutused otsivad lahendusi järsult kerkinud energiakulude katteks, ähvardab kiire hinnatõus viia neilt kliendid.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.