• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Põhjamaade lennukompaniidega saab Viini parimatel tingimustel

    Edasi-tagasipilet Viini maksab keskmiselt 6000 krooni. Võimaluste poolest on soodsaim Malevi reis. Aasta kehtiva piletiga on lubatud muutused, puudub minimaalne kohaloleku nõue. Budapestis võib teha peatuse. Samas tuleb juurde arvestada ca 1300 krooni Tallinna--Helsingi lennupiletiks. Lastele on ette nähtud 50protsendine hinnasoodustus.
    Nii on komandeeringus viibijal siiski mõttekam sõita SASi või Finnairi vahendusel, mida kasutataksegi kõige rohkem. Tõsi, siin kehtivad kitsendused. Mõlema puhul tuleb Viinis viibida öö vastu pühapäeva, ent ümberistumislinnades on lubatud peatused.
    Finnairil maksab kuupäeva muutmine 50 dollarit, SASil pole muutmine lubatud. Finnairi pilet kehtib kolm kuud, SASil aga kuus kuud. 5500 krooni maksev pilet on turistiklassi variantidest mugavaim, kuna lennugraafik soosib hommikusi päralejõudmisi ja tööpäevajärgseid tagasilende, seega ühepäevareise.
    Finnairi lendudel kehtib kuni 12aastastele 50protsendine hinnasoodustus. SASi mööndused sobivad perereisideks enam, kuna kuni 12aastastele on allahindlus 50%, 12--24aastastele aga eritingimustel spetsiaalhind 5200 krooni.
    Äriklassi ca 15 000kroonist edasi-tagasipiletit saab aasta jooksul vabalt muuta või tagasi müüa. Ka peatuste arv pole piiratud. Äriklassi reisijale saavad alati osaks märksa suuremad mugavused (nt tasuta joogid, mitmekesisem menüü, pikal lennul personaalne videosüsteem jne). Äriklassi reisil on lastele võimalik hinnasoodustus 50--25%.
    AGEBA-E on pakkunud kõige kiirema rongivariandi, ehkki nende pakkumuse kohaselt peab Varssavis ootama seitse tundi. Hind sisaldab kuni Shestokaini kupeekohta, Varssavist alates couchette-kohta. Kuni 24. eluaastani maksab ühe suuna pilet alates 1190 kroonist, edasi-tagasi 2225 krooni. Vähemalt kuueliikmeline rühm saab hinnasoodustust 25%. Estravel pakub hinna ja mugavuste minimaalvariandi, kuna lõplik hind sõltub vaguniklassist ja rongi liigist.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Mihkel Nestor: kütuseaktsiisi tõusu edasilükkamine ei teeni ühiskonna huve
Tugeva lobitöö, hea maksulaekumise ja inflatsioonihirmu tõttu on valitsus otsustanud kütuseaktsiisi tõusu edasi lükata. Kuigi inflatsioonisurvet see tõesti vähendab, siis mitmes teises plaanis on tegemist ühiskonna jaoks kehva otsusega, kirjutab SEB majandusanalüütik Mihkel Nestor.
Tugeva lobitöö, hea maksulaekumise ja inflatsioonihirmu tõttu on valitsus otsustanud kütuseaktsiisi tõusu edasi lükata. Kuigi inflatsioonisurvet see tõesti vähendab, siis mitmes teises plaanis on tegemist ühiskonna jaoks kehva otsusega, kirjutab SEB majandusanalüütik Mihkel Nestor.
Brenti toornafta tõusis kolme aasta tippu
Nafta hinnad tõusid reedel juba neljandat päeva järjest ning Brenti toornafta on jõudnud kolme aasta tippudeni. Investorid on keskendunud kitsale pakkumisele ning turuosaliste tugevale riskijanule ning lootusele, et pandeemiast tullakse edukalt välja, vahendab Reuters.
Nafta hinnad tõusid reedel juba neljandat päeva järjest ning Brenti toornafta on jõudnud kolme aasta tippudeni. Investorid on keskendunud kitsale pakkumisele ning turuosaliste tugevale riskijanule ning lootusele, et pandeemiast tullakse edukalt välja, vahendab Reuters.
Seaduseelnõu teeb virtuaalvääringute pakkujatele nõuded karmimaks
Keit Pentus-Rosimannuse juhitav rahandusministeerium saatis kooskõlastusele virtuaalvääringu teenuse pakkumist karmistava eelnõu, nagu ta eelmisel nädalal pärast rahapesu andmebüroo tehtud riskihinnangu avaldamist lubas.
Keit Pentus-Rosimannuse juhitav rahandusministeerium saatis kooskõlastusele virtuaalvääringu teenuse pakkumist karmistava eelnõu, nagu ta eelmisel nädalal pärast rahapesu andmebüroo tehtud riskihinnangu avaldamist lubas.
Sunly asutaja: tõehetk energiaturul tuli ootamatult
Taastuvenergiaettevõtte Sunly üks asutajatest Martin Kruus rõhutas konverentsil Äriplaan, et ettevõte on alles oma tee alguses ja oma väärtust tuleb investoritele tõestada, ent ollakse tahtmist täis lähiajal kaks korda kasvada.
Taastuvenergiaettevõtte Sunly üks asutajatest Martin Kruus rõhutas konverentsil Äriplaan, et ettevõte on alles oma tee alguses ja oma väärtust tuleb investoritele tõestada, ent ollakse tahtmist täis lähiajal kaks korda kasvada.