Siiamaani on 97,97% Air balticust Läti riigi käes.
Foto: Ints Kalnins, Reters/Scanpix
Kuigi amet teatas, et see samm tekitab Saksamaa ja Balti riikide vahelistel liinidel märkimisväärseid konkurentsiprobleeme, kiideti tehing heaks, kuna summa jäi alla 20 miljoni euro künnise, kirjutas Yahoo.finance.
Läti riiklik lennufirma Air Baltic vajab 250 miljonit eurot, et viia ellu oma pikaajalist strateegiat ehk noteerida börsil aktsiad ja teha teoks arenguplaanid, ütles ettevõtte nõukogu esimees Andrejs Martinovs.
Läti lennufirma Air Balticu pikaaegune juht Martin Gauss ütles riigi televisioonis otsesõnu, mida ta enda vallandamisest arvab, ja lisas, et praegu oli selleks kõige halvem aeg, vahendab Läti ringhäälingu uudisteportaal.
Kuna lennundus on niivõrd keeruline valdkond, siis jaeinvestorile ei pruugi Air Balticu börsile tulek suurt muljet avaldada, leidsid ajakirjanikud saates „Äripäev eetris“.
Saksamaa lennufirma Lufthansa investeerib strateegilise investori lepingu kohaselt Läti Air Balticusse 14 miljonit eurot vähemusosaluse saamiseks ja saab koha lennufirma juhatuses, teatas Air Baltic.
Kui seni on harjumuspäraselt kaubavedudeks kasutatud maanteeveokeid ning maismaad, vaatab üha rohkem ettevõtteid mere suunas. Üheks suurimaks mõjutajaks selles vallas on Mediterranean Shipping Company (MSC), maailma suurim konteinerveoettevõte, kelle mereteenused maanteetranspordile usaldusväärset ning jätkusuutlikku alternatiivi pakuvad.