MeritaNordbankeni filiaal Eestis sai muutuste tõttu panganduses eelmise nädala lõpus juurde palju kliente peamiselt eraisikute näol.
Kui palju inimesi ja firmasid eelmise nädala lõpus MeritaNordbankeni filiaali üle tuli, lubas panga laenujuht Juhani Seilenthal täpsustada sel nädalal.
Kolme kuuga on eraklientide arv peaaegu kahekordistunud. Kui juunis oli MeritaNordbankenil erakliente 800, siis eelmisel reedel oli neid juba 1500. Juriidilistest isikutest kliente oli MeritaNordbankeni filiaalil juunis 1000, reedeks oli neid 1300.
Seilenthali sõnul on Eesti panganduses toimuvad muutused MeritaNordbankenile veidi ootamatud, sest panga strateegia Eestis on üles ehitatud teistele alusele. «Meie eesmärk pole iga hinna eest uusi kliente juurde võita, tahame rõhku panna teenuse kvaliteedile,» selgitas Seilenthal, tuues lihtsa näite, et neil ei jätku praegu tellereid, et uute klientide nõudmisi kiiresti ja kvaliteetselt lahendada. Pangas võivad tekkida järjekorrad. ÄP