• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,6%39 573,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,6%39 573,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 08.10.98, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Opeli keskuse stiil praktiline

Värvilahenduses domineerivad nii salongis kui muudes ruumides hall ja kollane. Tegemist on firmavärvidega, mis kenasti harmoneeruvad. Värvilahendus jätab rahuliku, tagasihoidliku ja väljapeetud mulje. Valgustus on väga hea, sest saali lõunaseinas on suured klaaspinnad. Ilusa aktsendina mõjuvad kollased punktvalgustid. Eriti meeldib mulle ooteruum teisel korrusel, kus saab mugavalt istuda, kohvi juua ja vaadata alla, kas sinu auto kallal ikka töötatakse. Personali kohad jätsid vaba ja sundimatu mulje. Samas on kõik autosalongid juba liiga ühtmoodi. Võinuks mingeid ootamatuid lahendusi kasutada, näiteks põranda tsoneerida. Pisut liiga eurolik.
7 punkti
Salongi ette parklasse jõudmisega oli mul raskusi, sest pidin sõitma teise autofirma hoovist läbi. Turunduse seisukohalt pole see kõige parem lahendus.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Väljast vaadates atraktiivne ja sisse kutsuv maja näeb seest pisut väiksem välja, kui ootad. Sisedisain on tehtud hea tasakaalutundega. Võib-olla vajaks maja rohkem Opeli hõngu: kuigi sisenejale on näha kohe Opeli märk, võiks olla reklaame ja infot autodest veel nähtaval. Seda, et kollane ja hall on Opeli firmavärvid, ei pruugi asjasse pühendamatu teada. Kujundus pole pealetükkiv ega sega autode vaatamist. Tore lahendus on teenidusse vaatav siseseina aken, läbi mille oma remondis auto käekäiku jälgida saab.
7 punkti
Sisse astudes jäi mulle puhas, korralik mulje. Suhteliselt eurohoone ja midagi väga isikupärast ma sealt ei leidnud.
Olgugi, et kollane on firmavärv, annab see kujundusele toreda aktsendi, kuigi algul pidasin seda kollast sisekujundaja värskeks mõttevälgatuseks. Hoone on hubane: pole väga suur ja teenindusletid seisavad käepärast. Valgust jätkub, sest üks sein on tervenisti klaasist. Autot oleks seal mõnus valida. Ka on Opeli keskuse asukoht väga soodne.
Autosalongide sisekujunduses tuleb arvestada, et suures osas kaunistavad ruumi autod. Kui käiksin salongis, silmad laes, ja vaataks mingei eripäraseid võlve, jääks ost võib-olla tegemata.
8 punkti
Esikülje valgus muudab kogu ruumi hubaseks ja rõõmsaks nii külastajale kui nähtavasti ka oma töötajatele. Soojust lisavad üldpildile liimpuitkaared laes.
Ruumilahendus on funktsionaalne. Huvitav on klientide ooteruum, sest klaasseina tagant võib jälgida oma auto käekäiku.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Mulle meeldib ka teise korruse vaiba lahendus, ent katte paigalduskvaliteet on nigel. Ka esimese korruse põrandale sobinuks rohkem klinker- kui glasuurplaat. Klinker on küll kallim, kuid vastupidavam. Paistis ka, et mõnes kohas on vuugitäited tegemata.
Üldistades võib ütelda, et sisekujundus mulle meeldib, ent siseviimistlus on keskpärase kvaliteediga.
8 punkti

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 9 p 23 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele