Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Igast kontaktist potentsiaalse kliendiga võta võimalikult palju

    Kliendiandmebaas on lai mõiste. Minu nõuanne puudutab andmebaasi, mis on mõeldud uute ettevõtetest klientide leidmiseks telefoniturunduse abil.
    Andmebaasi loomist alustage selgest seisukohast, milleks teil seda vaja on ning milliseid andmeid see peaks sisaldama: hilisem struktuuri ja funktsioonide muutmine on keeruline.
    Teades oma toodete või teenuste sihtrühma, otsustage, kust hankida algandmebaas. Andmeid on võimalik osta eelkõige otsepostitusfirmadelt või andmebaasidele spetsialiseerunud ettevõtetelt. Üldotstarbelise toote puhul tasub kaaluda ka tavalisi telefonikatalooge. Ärge kasutage illegaalsel teel saadud andmeid: te peate alati suutma näidata, kust teie andmed pärit on.
    Kõige õigemad andmed on telefonikataloogides ning suurematel otsepostitusfirmadel, kes andmeid pidevalt kontrollivad.
    Andmed, mis pärinevad otse ettevõtte- ja äriregistrist on kõige vigasemad.
    Kui potentsiaalsete klientide hulk on väike, suurusjärgus paarsada, tasub andmebaasi paberil pidada, sest kontaktide hulk ühe kliendiga on suur ja neid on kõige lihtsam kirjalikult fikseerida.
    Kui sihtgrupp on suur, vajate digitaalset andmebaasi. Kui teie algandmebaasi allikas andmeid digitaalsel kujul ei väljasta, veenduge, kas teie tohite nende infot arvutisse sisestada.
    Esimest korda uue andmebaasiga töötades arvestage, et ka kõige paremate algandmete korral on kümmekond protsenti andmetest vigased.
    Hankige näiteks infotelefonidelt kohe õiged andmed ja tehke parandused.
    Andmebaas peab olema dünaamiline. Ühelt poolt kustutage ettevõtted, kellega teil ei õnnestu pikema aja jooksul kontakti saada. Teisalt täiendage andmebaasi vähemalt paar korda aastas uute ettevõtetega.
    Täiendusi saate kas kohast, kust hankisite algandmebaasi, või kasutage äriregistri andmeid uute registreeritud ettevõtete kohta.
    Hoiduge ettevõtete kergekäelisest kustutamisest puhkuste perioodil.
    Iga kontakt maksab, võtke sellest niipalju kui võimalik. Igal juhul tuleks fikseerida teie pakutava toote või teenusega tegeleva inimese nimi, amet ning telefon. Edaspidine suhtlemine personaalselt on palju efektiivsem.
    Fikseerige kõikide kontaktide tulemused: uuesti helistades olete palju paremas olukorras, kui teate, millise situatsiooni eest leiate.
    Pöörake väga suurt tähelepanu andmete turvalisusele. Tehke andmebaasist alati mitu koopiat ning hoidke neid eri kohtades.
    Looge süsteem, kuidas tagada, et võõrad andmebaasile ligi ei pääseks ning väljatrükke majast välja ei viidaks.
    Andmebaas sisaldab teavet, mille potentsiaalne klient on firmale usaldanud, mistõttu tuleb seda ka austada.
    Autor: Madis Peil
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Leslie Leino: on aeg hämarate Hiina ettevõtete taust läbi valgustada
Nüüd, mil Hiina võrguplatvormid on tulemüürile vaatamata rahvusvaheliselt kättesaadavad, saab lõpuks teha väga täpseid sissevaateid nende tausta, kirjutab Tallinna Ülikooli Aasia uuringute teadur Leslie Leino.
Nüüd, mil Hiina võrguplatvormid on tulemüürile vaatamata rahvusvaheliselt kättesaadavad, saab lõpuks teha väga täpseid sissevaateid nende tausta, kirjutab Tallinna Ülikooli Aasia uuringute teadur Leslie Leino.
Inglise keskpank kavatseb karmistada krüpovaluuta reegleid
Inglise keskpanga sõnul näitab krüptovarade väärtuse 2 triljoni dollari suurune langus turu haavatavust ning vajadust karmima õiguskaitse ja regulatsiooni järele, vahendab Bloomberg.
Inglise keskpanga sõnul näitab krüptovarade väärtuse 2 triljoni dollari suurune langus turu haavatavust ning vajadust karmima õiguskaitse ja regulatsiooni järele, vahendab Bloomberg.
Kasvuekspert: lühiajaline mõnu tekitab halbu harjumusi
Lühiajaline mõnu kipub alati võitma pikaajalisi eesmärke ning see on põhjus, miks inimesed ei saa lahti halbadest harjumustest, selgitas kasvuekspert Indrek Saul.
Lühiajaline mõnu kipub alati võitma pikaajalisi eesmärke ning see on põhjus, miks inimesed ei saa lahti halbadest harjumustest, selgitas kasvuekspert Indrek Saul.
Europol vahistas üle 130 lastega kaubitseja
Europoli koordineeritud ulatuslikul operatsioonil vahistasid 22 Euroopa riigi ja Interpoli korrakaitsjad 130 lastega kaubitsejat ja tuvastasid 60 uut kahtlusalust.
Europoli koordineeritud ulatuslikul operatsioonil vahistasid 22 Euroopa riigi ja Interpoli korrakaitsjad 130 lastega kaubitsejat ja tuvastasid 60 uut kahtlusalust.
Raadiohommik: kaosest lennunduses ja suvisest kodukaunistamise hooajast
Suvi on kodukaunistamise ja aianduse tipphoaaeg. Kas koroonaaegne selle valdkonna buum hakkab vähenema? Arutame asja Hortese juhataja Kadri Ulla ja Gardesti juhatuse liikme Kristjan Kalganiga.
Suvi on kodukaunistamise ja aianduse tipphoaaeg. Kas koroonaaegne selle valdkonna buum hakkab vähenema? Arutame asja Hortese juhataja Kadri Ulla ja Gardesti juhatuse liikme Kristjan Kalganiga.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.