ASi Idea AD juhatuse liige Mark Eikner ütles, et ETV on äärmiselt magus koht reklaamimiseks ja vahepealse reklaamimüügi pausi tõttu oli suur sihtgrupp reklaamijate jaoks kadunud.
«Samas on tehtud igasuguseid siduvaid lepinguid reklaami näitamiseks kommertstelejaamades ja suhteliselt keeruline on neid ümber sõlmida,» märkis Eikner.
«Tõenäoliselt tuleb teha uued lepingud,» lisas ta.
Reklaamibüroo Zoom juhataja Kaur Hanson ütles, et tema on ETV otsusega väga rahul. «Aga ausat konkurentsi arvestades on see muidugi sigadus,» lausus ta. «ETV võib nüüd reklaami hinna lakke lüüa.»
Samas on ETV vaadatavus järjest vähenenud. Kui mullu jaanuaris kuulus televiisori vaatamisele kulutatud ajast 27,6% ETV-le, siis tänavu märtsis oli see vaid 19,9%. «Kolmandik langust peaks pidurdama entusiasmi reklaami ETVsse suunamisel,» ütles ASi Meediapool juht Raigo Piibar. «Vaieldamatult on ETVs siiski saateid, mille auditooriumi suurus on reklaamiklientidele atraktiivne.»