• OMX Baltic−0,23%302,15
  • OMX Riga−0,13%868,74
  • OMX Tallinn−0,03%1 986,22
  • OMX Vilnius0,73%1 206,4
  • S&P 5003,26%5 844,19
  • DOW 302,81%42 410,1
  • Nasdaq 4,35%18 708,34
  • FTSE 1000,15%8 617,76
  • Nikkei 2251,43%38 183,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,41
  • OMX Baltic−0,23%302,15
  • OMX Riga−0,13%868,74
  • OMX Tallinn−0,03%1 986,22
  • OMX Vilnius0,73%1 206,4
  • S&P 5003,26%5 844,19
  • DOW 302,81%42 410,1
  • Nasdaq 4,35%18 708,34
  • FTSE 1000,15%8 617,76
  • Nikkei 2251,43%38 183,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,41
  • 04.05.99, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamiandja ootas ETV otsust

ASi Idea AD juhatuse liige Mark Eikner ütles, et ETV on äärmiselt magus koht reklaamimiseks ja vahepealse reklaamimüügi pausi tõttu oli suur sihtgrupp reklaamijate jaoks kadunud.
«Samas on tehtud igasuguseid siduvaid lepinguid reklaami näitamiseks kommertstelejaamades ja suhteliselt keeruline on neid ümber sõlmida,» märkis Eikner.
«Tõenäoliselt tuleb teha uued lepingud,» lisas ta.
Reklaamibüroo Zoom juhataja Kaur Hanson ütles, et tema on ETV otsusega väga rahul. «Aga ausat konkurentsi arvestades on see muidugi sigadus,» lausus ta. «ETV võib nüüd reklaami hinna lakke lüüa.»
Samas on ETV vaadatavus järjest vähenenud. Kui mullu jaanuaris kuulus televiisori vaatamisele kulutatud ajast 27,6% ETV-le, siis tänavu märtsis oli see vaid 19,9%. «Kolmandik langust peaks pidurdama entusiasmi reklaami ETVsse suunamisel,» ütles ASi Meediapool juht Raigo Piibar. «Vaieldamatult on ETVs siiski saateid, mille auditooriumi suurus on reklaamiklientidele atraktiivne.»

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele