• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,28%6 215,78
  • DOW 300,11%44 543,12
  • Nasdaq 0,73%20 351,28
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,28%6 215,78
  • DOW 300,11%44 543,12
  • Nasdaq 0,73%20 351,28
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 04.05.99, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamiandja ootas ETV otsust

ASi Idea AD juhatuse liige Mark Eikner ütles, et ETV on äärmiselt magus koht reklaamimiseks ja vahepealse reklaamimüügi pausi tõttu oli suur sihtgrupp reklaamijate jaoks kadunud.
«Samas on tehtud igasuguseid siduvaid lepinguid reklaami näitamiseks kommertstelejaamades ja suhteliselt keeruline on neid ümber sõlmida,» märkis Eikner.
«Tõenäoliselt tuleb teha uued lepingud,» lisas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Reklaamibüroo Zoom juhataja Kaur Hanson ütles, et tema on ETV otsusega väga rahul. «Aga ausat konkurentsi arvestades on see muidugi sigadus,» lausus ta. «ETV võib nüüd reklaami hinna lakke lüüa.»
Samas on ETV vaadatavus järjest vähenenud. Kui mullu jaanuaris kuulus televiisori vaatamisele kulutatud ajast 27,6% ETV-le, siis tänavu märtsis oli see vaid 19,9%. «Kolmandik langust peaks pidurdama entusiasmi reklaami ETVsse suunamisel,» ütles ASi Meediapool juht Raigo Piibar. «Vaieldamatult on ETVs siiski saateid, mille auditooriumi suurus on reklaamiklientidele atraktiivne.»

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 14 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele