Reklaamkleepsu saab autole soodsalt

Reklaamkleebis oma firma sõidukitel on kontaktide arvu ning eksponeerimise aega arvestades nagu poolmuidu saadud.

Kui ettevõte soovib kasutada oma sõidukeid reklaamikandjatena, on oma firma logo või pakutava kaubamärgi värvimisest soodsam ja lihtsam tellida reklaamkleebis.

Värvimise ainus eelis reklaamkleebise ees on vast see, et värvitoonide valik on suurem, kuid kleepsudelgi on rikkalik värvivalik. Värvimine on märgatavalt kulukam ja töömahukam kui kleepsu tellimine.

Peale selle, kui firma otsustab sõiduki maha müüa, logo vahetada või soovib mõnel muul põhjusel kirjast loobuda, siis peaks ta terve sõiduki üle värvima.

Kleepsu eemaldavad mõningad teenust pakkuvad firmad suisa tasuta. Tõsi, mõned firmad küsivad eemaldamise eest peaaegu sama palju, kui paigaldamise ja tootmise eest kokku.

Loomulikult võib ka ise proovida fööniga kleepsu auto küljest lahti saada, aga siis võivad jääda alles inetud randid ja nende äravõtmiseks tuleks hankida spetsiaalne keemiline vahend.

Mida vähem aega on kleebis sõidukil olnud, seda vähem jääb eemaldamisel jälgi. Üle kahe aasta vanused kleebised on aga juba problemaatilisemad.

Kleebiseid ei kohuta ka ilmastikuolud. Teenust pakkuvad firmad annavad mitmeaastase garantii, mille täpsem pikkus sõltub kile tüübist. Nii näiteks saab firmas AaSass TK valida kilesid kestvusaja järgi: kuuekuulisi, ühe-, kolme-, viie-, seitsme ja kümneaastaseid. Mida vastupidavam kile, seda kõrgem hind.

Garantiid ei laiene loodusõnnetustele, vandalismile ega muudele juhtudele, mida klassifitseeritakse rahvusvaheliselt force majore'i alla.

Premiere Grupist öeldi, et garantiiaeg sõltub ka, millisele pinnale on reklaam kleebitud. Siledal pinnal, näiteks autouksel, on garantii pikem kui näiteks mõnele nurgale paigaldatud kleepsul.

Reflektorkilesid kasutatakse harva, sest need on juba märgatavalt kallimad ja nende helendav funktsioon ei ole linnatuledes, mis langevad eri nurga alt, eriti põhjendatud. Tavaliselt on reflektorkiledel nende firmade kleebised, kellel on see seadusega ette nähtud, näiteks suuregabariidilistel autodel.

Võrdlustabelisse on firmad valitud suvaliselt, nende andmed on saadud infoliinist või telefoniraamatust. Firmadel paluti esitada keskmised hinnad, mis sisaldavad paigaldust.

Kleebise mõõtmete puhul on lähtutud sellest, et logo autouksel nähtav oleks. Samas väidab Digimap, et kliendid eelistavad tellida pisut suuremaid kleebiseid, alates poolest meetrist, sest siis mahub ka telefoninumber või lahtiolekuaeg peale.

Vt. ka tabel

Hetkel kuum