Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Reklaamkleepsu saab autole soodsalt

    Reklaamkleebis oma firma sõidukitel on kontaktide arvu ning eksponeerimise aega arvestades nagu poolmuidu saadud.
    Kui ettevõte soovib kasutada oma sõidukeid reklaamikandjatena, on oma firma logo või pakutava kaubamärgi värvimisest soodsam ja lihtsam tellida reklaamkleebis.
    Värvimise ainus eelis reklaamkleebise ees on vast see, et värvitoonide valik on suurem, kuid kleepsudelgi on rikkalik värvivalik. Värvimine on märgatavalt kulukam ja töömahukam kui kleepsu tellimine.
    Peale selle, kui firma otsustab sõiduki maha müüa, logo vahetada või soovib mõnel muul põhjusel kirjast loobuda, siis peaks ta terve sõiduki üle värvima.
    Kleepsu eemaldavad mõningad teenust pakkuvad firmad suisa tasuta. Tõsi, mõned firmad küsivad eemaldamise eest peaaegu sama palju, kui paigaldamise ja tootmise eest kokku.
    Loomulikult võib ka ise proovida fööniga kleepsu auto küljest lahti saada, aga siis võivad jääda alles inetud randid ja nende äravõtmiseks tuleks hankida spetsiaalne keemiline vahend.
    Mida vähem aega on kleebis sõidukil olnud, seda vähem jääb eemaldamisel jälgi. Üle kahe aasta vanused kleebised on aga juba problemaatilisemad.
    Kleebiseid ei kohuta ka ilmastikuolud. Teenust pakkuvad firmad annavad mitmeaastase garantii, mille täpsem pikkus sõltub kile tüübist. Nii näiteks saab firmas AaSass TK valida kilesid kestvusaja järgi: kuuekuulisi, ühe-, kolme-, viie-, seitsme ja kümneaastaseid. Mida vastupidavam kile, seda kõrgem hind.
    Garantiid ei laiene loodusõnnetustele, vandalismile ega muudele juhtudele, mida klassifitseeritakse rahvusvaheliselt force majore'i alla.
    Premiere Grupist öeldi, et garantiiaeg sõltub ka, millisele pinnale on reklaam kleebitud. Siledal pinnal, näiteks autouksel, on garantii pikem kui näiteks mõnele nurgale paigaldatud kleepsul.
    Reflektorkilesid kasutatakse harva, sest need on juba märgatavalt kallimad ja nende helendav funktsioon ei ole linnatuledes, mis langevad eri nurga alt, eriti põhjendatud. Tavaliselt on reflektorkiledel nende firmade kleebised, kellel on see seadusega ette nähtud, näiteks suuregabariidilistel autodel.
    Võrdlustabelisse on firmad valitud suvaliselt, nende andmed on saadud infoliinist või telefoniraamatust. Firmadel paluti esitada keskmised hinnad, mis sisaldavad paigaldust.
    Kleebise mõõtmete puhul on lähtutud sellest, et logo autouksel nähtav oleks. Samas väidab Digimap, et kliendid eelistavad tellida pisut suuremaid kleebiseid, alates poolest meetrist, sest siis mahub ka telefoninumber või lahtiolekuaeg peale.
    Vt. ka tabel
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.