8 juuni 1999

Eksklusiivne Rotexi katel töötab uudsel põhimõttel

katla kasutegur õli/eelnevalt rõhu alla viidud gaas:95%/108%

nominaalne väljundvõimsus õli/gaas:13--25 kW/6--25 kW

suurim lubatud töörõhk:4 bar

suurim lubatud töötemperatuur:90 °C

suitsugaaside temperatuur õli/gaas:110--170 °C/36--170 °C

katla koldekeha mass:49 kg

katla kogumass õli/gaas:79 kg/69 kg

katla mõõtmed:pikkus 720 mm, laius 625 mm, kõrgus 1100 mm

suitsukäigu läbimõõt:130 mm

katla hind koos käibemaksuga õli/gaas:48 000 kr/50 000 kr

tootja: Rotex GmbH (Saksamaa)

Nii õli- kui ka gaasikütusel töötav Rotex A1 katel töötati välja küttetehnoloogia viimaste avastuste järgi senituntud konstruktsioonidest sõltumatult. Olulisima uuendusena on seadmes kasutatud uudset materjalikoostist Twintec.

Kerajas kuju, jahutamata alade puudumine ja täpselt valmistatud soojusisolatsioon vähendavad soojuskadu ja tagavad seadme suure efektiivsuse.

Vee soojendamiseks kasutatavad roostevabast terasest torud on valatud survevalumeetodil alumiiniumist. Sfääriline kuju ja soojajuhtivad ribid katla siseküljel tagavad seadme sisemuses suurepärase soojusülekande ja minimaalse soojuskao väljapoole.

Katla 30kilogrammine alumiiniummass säilitab soojusakumulaatorina märksa kõrgemat temperatuuri kui küttevesi. Ka mõni minut pärast põleti seiskumist väljutab katel kuumust soojusvõrku ja vähendab seega lülitustsüklite arvu.

Põlemiskambrit saab tööriistadeta avada horisontaalselt katla keskkohas. Kogu põlemiskambri avatus muudab seadme hooldamise lihtsaks.

Tänu Twintecile pole korrosioon veesärgis ega kondensaadi teke suitsukäikudes katla jaoks probleem. Küttevee osas garanteerib roostevaba teras ja heitgaasi osas alumiinium pikaajalise vastupidavuse (viieaastane korrosiooni garantii).

Katelt saab kasutada olenevalt ilmastikuoludest ilma madalaima temperatuuri piiranguta. Seega ei ole segamiskraan vajalik.

Moodne kütusetehnoloogia koos spetsiaalselt kohandatud põlemiskambri ja saasteheite summutajaga tagab madala heitgaaside väljalaske ja müratu töötamise.

Küttevee temperatuuri saab ilmastikule vastavaks reguleerida automaatikaploki abil.

Katla 30kilogrammine alumiiniummass säilitab soojusakumulaatorina kõrgemat temperatuuri kui küttevesi.

Hetkel kuum