• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ühispank müüb Baltmotorsi varad Viking Motorsile

    Kevadel müüsid Opeleid maale toonud ASi Baltmotors omanikud Toomas Nirgi ja Allan Aru firma aktsiad OÜ-le Genos Group, mille omanikuks on Äripäeva andmetel Baltmotorsi suurim võlausaldaja Ühispank. Baltmotors on Ühispangale võlgu ligi 25 miljonit krooni.
    Pärast omanikevahetust ASis Baltmotors juhatuse esimehe kohale asunud Raul Rannu ütles, et kuna Ühispanga ja Baltmotorsi omanikfirma OÜ Genos Groupi vahelised suhted on konfidentsiaalsed, ei soovi ta kommenteerida, kas Baltmotorsi võlg on pangale tasutud. Äriregistri andmetel on OÜ Genos Group riiulifirma, kus kannet omanike ja juhatuse muutumise kohta veel tehtud pole. Seega on Genos Group alles ostmisel või lähikuudel ostetud.
    «Minu pärast võite seda riiulifirmaks nimetada, mina aga nimetan seda väga suure perspektiiviga ettevõtteks,» ütles Rannu. Tema sõnul pole Genos Groupil seost ei Ühispanga, Baltmotorsi endiste suuromanike Allan Aru ja Toomas Nirgi, Viking Motorsi ega tema endaga. Ta keeldus avalikustamast, kes on Baltmotorsi uued nõukogu liikmed, kes asusid ametisse firma omanikevahetusega. Rannu väitis, et läbirääkimised Viking Motorsi ja Baltmotorsi vahel jätkuvad ning lõplikku otsust on oodata kuu pärast.
    ASi Viking Motors juhatuse esimees Üllar Taniberg sõnas, et vahepeal on olnud suvi, mistõttu läbirääkimistes arengut pole olnud. «See on selge, et Viking Motors hakkab Opeleid Eestis müüma, kuid pole kindel, kas see hakkab toimuma Baltmotorsi märgi all või mitte,» lisas Taniberg.
    Baltmotorsi konkurendi, Opeleid tarniva ASi Ascar juhatuse esimees Tõnis Plaan sõnas, et Saksamaal Opeli tehasest kinnitati talle, et Opelite maaletoomise õigus on Viking Motorsile või tema tütarettevõttele juba antud. Ta tõdes, et Genos Group ei saa olla keegi muu peale Ühispanga, sest ilma panga nõusolekuta ei toimu Baltmotorsis tõenäoliselt midagi. «Muidugi, ega pank seda ise veel praegu omaks ei võta,» leidis Plaan.
    «Baltmotorsit kui firmat pole mõtet osta, tõenäoliselt müüb või rendib pank Viking Motorsile Baltmotorsi maja,» lisas Plaan.
    Automüügifirmades toimuvaga hästi kursis oleva isiku sõnul on selge, et riiulifirmale müümisel tahetakse puhtaks pesta Baltmotorsi ja Opeli nime, et suurt laenu ja kaubamärke ei seostataks. Samas pole mõtet Viking Motorsil hakata Opeleid müüma Baltmotorsi nime all, sest Viking Motorsi kaubamärk maksab praegu rohkem, leidis ta.
    Eile ei õnnestunud Baltmotorsi võlgadega tegelevalt Ühispanga riskikapitali osakonna juhatajalt Guido Gritsenkolt kommentaari saada. Samas kinnitas ta juba mitu kuud tagasi, et Viking Motors on Baltmotorsi ostust huvitatud.
    Baltmotors sai Ühispangast uue autokeskuse rajamiseks Tallinna Tammsaare tee pikenduse äärde 25 miljonit krooni laenu.
    Ühispank on varem kinnitanud, et pank ei müü Baltmotorsi võlga uuele omanikule kaasa.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Enefiti börsikell kuulutab Eesti väikeaktsionäri triumfi
Enefit Greeni aktsiate esmane avalik pakkumine õnnestus vaatamata sellele, kuidas aktsia käituma hakkab, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Enefit Greeni aktsiate esmane avalik pakkumine õnnestus vaatamata sellele, kuidas aktsia käituma hakkab, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Erootikapood loobus börsiplaanidest Omanik: me ei sobitu oma harimata juhatusega börsile
Tallinna börs teatas täna, et erootikapoode Hot Lips opereeriv HC Pro AS on otsustanud börsiletulekust loobuda. Ettevõtte juhi ja omaniku Timo Juhani Majuri sõnul selgus, et lisakapitali neil siiski vaja ei ole, samuti tekkis tal tunne, et nad ei sobi börsile.
Tallinna börs teatas täna, et erootikapoode Hot Lips opereeriv HC Pro AS on otsustanud börsiletulekust loobuda. Ettevõtte juhi ja omaniku Timo Juhani Majuri sõnul selgus, et lisakapitali neil siiski vaja ei ole, samuti tekkis tal tunne, et nad ei sobi börsile.
YITi töötajate usaldusisik: eestlasi lastakse Soomes endiselt üle
Soome ehituskontserni YIT töötajate usaldusisiku Jussi Sakari sõnul on peamised tööjõudu puudutavad halli majanduse probleemid seotud kolmandate riikide töötajatega, kuid endiselt lastakse Soomes üle ka eestlasi.
Soome ehituskontserni YIT töötajate usaldusisiku Jussi Sakari sõnul on peamised tööjõudu puudutavad halli majanduse probleemid seotud kolmandate riikide töötajatega, kuid endiselt lastakse Soomes üle ka eestlasi.
Miks minilao kasutamine on kasvav trend ja millal sina võid miniladu vajada?
Mis on pildil oleval cafe racer mootorrattal pistmist minilaoga? Nii mõndagi. Mõlema juured ulatuvad 60ndate algusesse – ühel Inglismaale, teisel USA-sse. Seotus seisneb aga ka selles, et minilaod on muuhulgas sobilikud motohuvilistele rataste ja muude hobitarvikute hoiustamiseks. Milleks veel miniladusid kasutatakse ja miks see on kasvav turg?
Mis on pildil oleval cafe racer mootorrattal pistmist minilaoga? Nii mõndagi. Mõlema juured ulatuvad 60ndate algusesse – ühel Inglismaale, teisel USA-sse. Seotus seisneb aga ka selles, et minilaod on muuhulgas sobilikud motohuvilistele rataste ja muude hobitarvikute hoiustamiseks. Milleks veel miniladusid kasutatakse ja miks see on kasvav turg?