Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Liikluskindlustuse Fond piirab poliiside müüki

    Liikluskindlustuse Fondi direktori asetäitja Priit Võhandu rääkis, et kuna kohustuslikku liikluskindlustust müüvad kindlustusseltsid ühinevad fondi väljatöötatud ühtse andmebaasiga, väheneb oluliselt liikluskindlustuse müügikohtade arv.
    Andmebaasiga ühinemiseks peavad seltsid Võhandu sõnul rakendama poliiside müügil online-süsteemi, mis eeldab müügikohtadega arvutisidet. Igasse kohta, kus praegu liikluskindlustuspoliisi kliendile müüakse, ei tasu aga online-süsteemi paigaldada, selgitas Võhandu. «Müügipunkte on praegu tõesti liiga palju, praktiliselt igast saiaputkast on võimalik kindlustust saada,» rääkis Võhandu.
    Müügikohtade rohkuse ja müüjate oskamatuse tõttu tehakse poliiside vormistamisel ja klientide boonusklasside määramisel palju vigu, mis iga järgmise poliisi tegemisel võimendub.
    Eesti Varakindlustuse korporatiivkindlustuse juht River Tomera rääkis, et online-süsteemi rakendumisel kaob poliiside müük väiksemates kohtades ja agentide kaudu. Praegu moodustab see Eesti Varakindlustuse puhul ligi kolmandiku kohustusliku liikluskindlustuse müügist. «Ma arvan, et liikluskindlustust ei peaks müüma igasugustes nurgatagustes kohtades,» rääkis ta. «Käsitsimüügi puhul pannakse poliisi peale suvalisi andmeid, mida ei olda suutelised kontrollima.»
    Käsitsi täidetud poliiside kadumisel muutub müügitehnoloogia, kui agendil on Internetiga ühendatud arvuti, võib ta liikluskindlustust edasi müüa, selgitas Tomera.
    Pärnu maantee viadukti all olevas väikeses baaris BICO Kindlustuse poliise müüva Sava Pargipaik ASi juhataja Stella Barõnin ütles, et liikluskindlustuse müümise lõpetamisest oleks väga kahju. «Oleme üks esimesi firmasid Tallinnas, kes 90ndate alguses poliise müüma hakkas ning kuigi bensiinijaamad on meie käivet oluliselt vähendanud, käivad kliendid siin endiselt edasi,» rääkis ta.
    «Keskmise meil ostetud poliisi kestus on üks kuu, sest kuigi iga kord makstakse üle 30 krooni teenustasu, ei ole inimestel pikema poliisi ostmiseks piisavalt raha,» ütles Barõnin.
    Leks Kindlustuse juhatuse esimees Raul Kastan tunnistas, et online-süsteemi rakendamisega väheneb ka Leksi liikluskindlustuse müügikohtade arv. See nõuaks seltsilt kuni 5 miljoni kroonist investeeringut infotehnoloogiasse, mida kõikides müügipunktides ei ole mõtet teha.
    Kastan ütles, et kuigi online-süsteem peaks praeguste plaanide kohaselt rakenduma järgmise aasta suveks, ootab Leks selgust, millal rakendub sõidukite registripõhine süsteem. Viimasega peavad olema kindlustatud kõik numbrit omavad sõidukid, olenemata sellest, kas nad tegelikult sõidavad. Poliisid muutuvad siis tähtajatuks ning neid ei müüda bensiinijaamadest ja kioskitest.
    «Kui registripõhine süsteem tuleb kohe pärast online-süsteemi rakendumist, siis tekib olukord, kus pole mõtet teha kulutusi enne, kui nagunii äri iseloom muutub,» lausus Kastan.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Harju Elektri müügitulu kasvas, kuid kasum vähenes
Harju Elekter alustas aastat tagasihoidlikumate tulemustega võrreldes eelmise aastaga, kuid juhatuse sõnul oli esimene kvartal pikemas võrdluses siiski tugev.
Harju Elekter alustas aastat tagasihoidlikumate tulemustega võrreldes eelmise aastaga, kuid juhatuse sõnul oli esimene kvartal pikemas võrdluses siiski tugev.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Fazer tahab kogu Balti pagariäri Lätti kolida
Soome toidutootja Fazer kaalub oma Baltikumi pagaritööstuste liitmist üheks tootmisüksuseks Lätis.
Soome toidutootja Fazer kaalub oma Baltikumi pagaritööstuste liitmist üheks tootmisüksuseks Lätis.