«Jätkame turvarihmade tootmist ja põhikliendid jäävad alles,» kinnitas ASi Norma tegevdirektor Peep Siimon. «Kindlasti laiendame oma tootmist, kuid tegutseme jätkuvalt auto turvasüsteemide alal,» lisas ta. Millal ja kuidas laienemine toimub, ei osanud ta veel öelda.
Siimon kinnitas, et põhisuund kulude kokkuhoiule on jäänud samaks. Küll aga on muutunud asjaajamiskeel juhtkonna ja omanike vahel. Ettevõttesisesed dokumendid tõlgitakse siiski riigikeelde, lubas Siimon. Palgalist juhtivtööjõudu pole rootslastest omanikud esialgu Normasse saatnud.
19. oktoobril jõustus ASi Norma Grupp ja Autoliv AB vahel sõlmitud leping, millega Autoliv AB omandas 49,5 protsenti ASi Norma aktsiaist. Muutused toimusid ka ettevõtte nõukogus ja juhatuses, kuhu nüüd kuuluvad ka Autolivi esindajad. Omanikud lubasid uue strateegiaga välja tulla paari kuu jooksul.
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.