Eesti Telefoni uus kliendiinfo number 165 annab ööpäevaringselt teavet kõigi Eesti Telefoni teenuste ja toodete kohta. Kliendid saavad 165-lt üldist infot ka oma arvete ja lepingute osas.
Samuti võtab kliendiinfo vastu lisateenuste tellimusi (numbrinäidu varjamine, lühivalimine, numbrinäit) ja klientide ettepanekuid ning aitab lahendada klientide probleeme. Numbrilt 165 saab vastuse igale Eesti Telefoni tegevust puudutavale küsimusele. Vajadusel suunab operaator kliendi kõne ka müügijuhile või firma mõnele teisele spetsialistile.
Uus number ei võimalda esitada telefonitaotlusi telefonitsi, kuid lähikuudel avaneb võimalus tellida Eesti Telefoni tooteid ka interneti ja telefoni teel. 165 ei anna üldist numbriinfot ega infot üksikkõnede kohta.
Lühinumbrile 165 helistamine on tasuta, kui helistada lauatelefonilt ja taksofonist. EMT mobiiltelefonilt valides maksab kõne põhiajal 5.60 krooni minut ja soodusajal 3.50 krooni minut.
Üle-eestiline kliendiinfo lühinumbri meeldejätmine ja kasutamine on klientidele tunduvalt lihtsam ja mugavam kui pidada meeles igas maakonnas erinevaid ja pikki telefoninumbreid, põhjendas Eesti Telefon lühikesele infonumbrile üleminekut.
Juba käesoleval ajal pöördutakse Eesti Telefoni kliendiinfo poole keskmiselt 1200 korda päevas.
Seotud lood

11% intressimäär ja kord kvartalis väljamakse: võlakirju saab märkida kuni 22. maini