• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 25.02.00, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meeste unelmad ronivad üle müüri

Laupäeval toimub Tallinna Lauluväljakul suurte maastikuautode võistlus-demonstratsioon. «Sellelaadne üritus toimub Eestis teist korda», räägib Eesti Off-Road Klubi president Ando Meltsas. Kogu etendus on täielikult jälgitav ja eesmärk on publikule näidata, kuidas sellised suured autod raskes olukorras käituvad.
Lauluväljakule ehitatakse koostöös Soome rajameistritega kaks takistusrada. Üks standard autodele, teine modifitseeritud autodele. Mõlema raja läbimise võimalikkust tõestab 0-auto. Edasi oleneb kõik juhi oskustest. «Eriti tähtis on see, mis jääb rooli ja istme vahele,» rõhutab Meltsas. Katse läbitakse kontrollajaga. Aeg saab määravaks vaid võrdsete punktide korral. Iga etapi juures viibib kohtunik, kes jälgib rajal toimuvat ning jagab karistuspunkte. Autodel tuleb läbida veetakistus, ronida mööda suuri kive, kõige raskemaks osutub ilmselt hoovõtuta mäkketõus, arvab Meltsas.
Võistlejate seltskond on rahvusvaheline. Soomest on oodata väga tugevaid sõitjaid ning ka Leedu võistlejad pole kerged vastased. Lätist tulijad on üks suur küsimärk -- nende konkurentsivõime selgub kohapeal.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele