Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Paadile järelhaagis otse internetist

    Tartu külje all tegutsev AS Respo Haagised pakub oma potentsiaalsetele klientidele võimalust tellida vajalik haagis ilma kodust väljumata.
    Selleks loodi koduleheküljele vastav ankeet, kus saab valida haagise tüübi, lisada tema kirjeldus, lisavarustus jms ning tellimus teele saata. ?Tellimuse esitamine ei kohusta veel haagist tellima ja ka ülehelistamine ei ole hädavajalik. Me võtame ise kliendiga uuesti ühendust, täpsustame detaile, lisame hinna, valmimise kuupäeva jms,? lausus ASi Respo Haagised juhatuse esimees Ain Antons.
    Tema sõnul läheb tellimus töösse alles siis, kui klient on saatnud firmapoolse täpsustava kirja tagasi märkega OK. Antonsi sõnul kasutatakse haagise tellimise võimalust interneti kaudu üsna usinalt. Samas ei usalda inimesed virtuaalmaailma veel täiel määral ning tihti helistatakse üle ja kontrollitakse kas tellimus on kätte saadud. ?Ise olen seisukohal, et see ei ole vajalik, arvestades, et interneti kaudu tulnud tellimusele me saadame niikuinii vastuse,? lausus Antons.
    Koduleheküljel on ka võimalus esitada tellimus näiteks Soomest või Rootsist, sest olemas on ka inglis- ja soomekeelne versioon. Samas ei ole tootjal võimalik tellitud kaupa üksikuna piiri taha transportida, mistõttu on otstarbekam tellida haagis ikkagi sealse edasimüüja kaudu.
    ASi Respo Haagised tootmismaht oli 2000. aastal 1460 haagist, ehk 5,5 haagist päevas. Respo põhiturg on hetkel Soome, kuhu müüdi eelmisel aastal 1100 haagist. ?Piduritega treilerite müügimahu poolest on Respo Soomes turuliider, eelmisel aastal müüsime 241 piduritega haagist,? lausus Anons.
    Eestis registreeriti ARK andmeil möödunud aastal 269 Respo haagist, olles sellega teisel kohal turuliidri Bestneti järel, mis on tuntud kui Tiki Treiler kaubamärki kandvate haagiste tootja. Viimaseid kanti registrisse 445.
    ?Meie tugev külg on toodetavate haagiste lai nomenklatuur, samuti oskused ja võimalused toota haagiseid eritellimuste järgi, kogukaaluga kuni 3500 kg,? selgitas Anons.
    Tema sõnul on nad valmistanud haagiseid isegi jaanalindude ja teenistuskoerte veoks, rääkimata spetsiaalsete ehitusmasinate, kompressorite jms. transportimiseks. Haagised paatide, skuutrite, kaatrite, ATV, lumesaanide ja mootorrataste veoks on aga juba nö seeriatootmises.
    Oleme samalaadse tellimuse vormistamise võimaluse peale mõelnud, kuid me jäime siiski seisukohale, et personaalne suhe kliendiga ei saa toimuda ainult netimaailma vahendusel. Haagis on siiski töövahend, mille soetades peab veenduma toote töökindluses ja otstarbekuses oma silmaga. Iga tellimusega kaasneb palju erinevaid nüansse, mida ei ole võimalik tootefoto abil mõista. Sellisel juhul jääb alati võimalus pettumiseks toote ja teenuse ja teenuse kvaliteedile ? tellitud haagis ei ole selline, nagu ta ette kujutas. Samuti oli meil teemaks avada koduleheküljel väike e-pood, kuid samal põhjusel jäi ka see ettevõtmine katki. Samuti ei arva ma, et Tartumaal asuv ettevõte vajaks tänu oma asukohale sellist tellimisvõimalust rohkem kui meie, kes me tegutseme Tallinnas. Mõlemal tootjal on oma edasimüüjate võrk ja nende kaudu saab tellimuse vormistada ka ilma pealinna või Tartusse sõitmata.
  • Hetkel kuum
Raivo Hein: sotsid valetavad alati, aga jõudu neile Tallinnas! Vene- ja Savisaare-aegsetel lahendustel olgu lõpp
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kaevandussektoris hakkas käärima kümnendi tehing
Kaevandushiiu BHP täna tehtud 31 miljardi naelane ülevõtupakkumine teisele kaevandushiiglasele Anglo American tähendab kaevandussektorile selle kümnendi suurimat tehingut ja uue vaseturu liidri sündi.
Kaevandushiiu BHP täna tehtud 31 miljardi naelane ülevõtupakkumine teisele kaevandushiiglasele Anglo American tähendab kaevandussektorile selle kümnendi suurimat tehingut ja uue vaseturu liidri sündi.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Raadiohommikus: järeldused, mida investor peaks tegema tulemuste nädalast
Võtame börsivaatleja ja investori Aivar Õepa kaasabil kokku suure tulemuste nädala ookeani taga. Milliste ettevõtete tulemused vastasid turgude ootustele, millised valmistasid pettumise ja kuidas tuleks investoritel saadud info valguses oma portfelle sättida? Mis ootab ees suure seitsmiku aktsiaid?
Võtame börsivaatleja ja investori Aivar Õepa kaasabil kokku suure tulemuste nädala ookeani taga. Milliste ettevõtete tulemused vastasid turgude ootustele, millised valmistasid pettumise ja kuidas tuleks investoritel saadud info valguses oma portfelle sättida? Mis ootab ees suure seitsmiku aktsiaid?
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.