• OMX Baltic0,06%298,97
  • OMX Riga−0,21%889,03
  • OMX Tallinn0,18%2 058,65
  • OMX Vilnius−0,02%1 203,64
  • S&P 500−0,33%6 259,75
  • DOW 30−0,63%44 371,51
  • Nasdaq −0,22%20 585,53
  • FTSE 100−0,38%8 941,12
  • Nikkei 225−0,19%39 569,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,25
  • OMX Baltic0,06%298,97
  • OMX Riga−0,21%889,03
  • OMX Tallinn0,18%2 058,65
  • OMX Vilnius−0,02%1 203,64
  • S&P 500−0,33%6 259,75
  • DOW 30−0,63%44 371,51
  • Nasdaq −0,22%20 585,53
  • FTSE 100−0,38%8 941,12
  • Nikkei 225−0,19%39 569,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,25
  • 18.04.01, 13:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aadu Luukas tahaks kütuserongide tollimise ümber korraldada

Suurettevõtja Aadu Luukas ütles, et peab vajalikuks muuta raudteel veetava kauba tellijale üleandmise põhimõtteid, et välistada olukord, kus jaamades tolli järjekorras ootavatest kütuserongidest kütust varastatakse.
Luukasega sama meelt on Luukasega konkureeriva, Endel Siffile kuuluva N-Terminali juhatuse esimees Sulev Loo, kes ütles, et kütuse deklareerimine peaks toimuma õlifirma territooriumil. ?Rongi ei tohi raudteele seisma jätta,? ütles Loo, viidates vargustele.
Kõige enam on raudteetsisternidest kütusevarguste käes kannatanud AS Milstrand (N-Terminal Grupp) ja AS Lukoil Eesti, kes on pidanud varastele loovutama aastas sadu tonne diiselkütust ja bensiini. Kümneid tonne on varastatud ka Saurix Petroleumilt ja NB Oililt.
Ekspediitorfirma AS Triigen andmetel ei pöördu kütusevedajad politseisse siis, kui vargusega tekitatud kahju jääb ühe protsendi piiresse kütuserongi mahust. Üks protsent kütuserongi mahust on 30 000 ? 50 000 liitrit, mille puudumist hinnatakse loomulikuks kaoks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 4 p 0 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele