• OMX Baltic−0,19%298,97
  • OMX Riga0,07%891,39
  • OMX Tallinn−0,28%2 055,59
  • OMX Vilnius−0,01%1 206,2
  • S&P 500−0,01%6 296,79
  • DOW 30−0,32%44 342,19
  • Nasdaq 0,05%20 895,66
  • FTSE 1000,22%8 992,12
  • Nikkei 225−0,21%39 819,11
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,43
  • OMX Baltic−0,19%298,97
  • OMX Riga0,07%891,39
  • OMX Tallinn−0,28%2 055,59
  • OMX Vilnius−0,01%1 206,2
  • S&P 500−0,01%6 296,79
  • DOW 30−0,32%44 342,19
  • Nasdaq 0,05%20 895,66
  • FTSE 1000,22%8 992,12
  • Nikkei 225−0,21%39 819,11
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,43
  • 02.07.01, 12:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ajalehtede reklaamimaht kasvas mais ja kahanes juunis

Viiel juhtival lehel oli mais reklaami 1146 külge, mis on võrreldes 2000.a. maiga 61 külge rohkem ehk kasv 5,6%, teatas meediaanalüütik Toomas Leito. Samas juunis reklaamimaht kahanes.
Viiel juhtival lehel oli juunis reklaami 939 külge, mis võrreldes 2000.aasta juuniga on 6 külge ehk 0,6% vähem.
Kuue kuuga oli reklaamimaht 5740 külge, mis on 2000.aasta sama perioodiga võrreldes 84 külge ehk 1,5% rohkem.
Mais teenisid väljaanded reklaamiraha järgmiselt: Postimees - 6,3 mln kr., Äripäev 5,8 mln kr, Eesti Ekspress 5,3 mln kr, Eesti Päevaleht 4,6 mln kr, SL Õhtuleht 3,3 mln kr. ?Kõigil oli äärmiselt hea reklaamikuu. Turuliider on vaieldamatult Postimees,? kinnitas Leito.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Juunis teenisid väljaanded reklaamiraha järgmiselt: Postimees - 5,6 mln kr, Äripäev 4,1 mln kr, Eesti Päevaleht 4 mln kr, Eesti Ekspress 4 mln kr ja SL Õhtuleht 2,8 mln kr. Juuni ei olnud nii edukas reklaamikuu, kui varasemad, tõdes Leito. Turuliider on endiselt Postimees.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 27 p 13 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele