Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Edukas on reklaambänner, mille klikitavuse protsent ulatub üle neljakümne

    Üha enam ja enam tehakse bännereid, mis liiguvad ja vilguvad meie silmade ees. Inimesed ignoreerivad neid paraku, sellest ka probleem, miks bännerreklaami CTR (click through rate ehk kasutajate protsent, kes klikivad bänneril) on nii madal. Kuidas teha edukat bännerit, mille CTR on tulemusrikas, isegi üle 40%?
    Interneti turundusguru Corey Rudl pakub võimaluseks teha võimalikult lihtne ja html-disainile sarnane bänner. Bänner peaks sobituma internetileheküljele nii, et poleks arusaadav, et tegemist on reklaamlõiguga, vaid näeb välja veebilehekülje enda osana. Täpsemalt selle kõige huvitavama osana, mis sunnib inimest klikkima reklaamil.
    Kui bänneri klikitavuse protsent on masendavalt madal, siis veebisaidi kõige huvitavama osa CTR on vähemalt 40 protsenti ja rohkemgi veel. Seega edukas bänner on selline, millest inimene otseselt ei saagi aru, et tegemist on reklaamiga. Pigem on see inforeklaam, mis ei näe välja nagu ilutulestik.
    Paljudel juhtudel valmistavad firmadele bännereid koolipoisid, kes ei tea reklaaminduse efektiivsusest ja psühholoogiast eriti midagi.
    Bänneri valmistamine on tegelikult copywriter'i töö, kes loob sellele lööva sisu. Muidugi peab reklaamitava firma bänner kirjeldama eelkõige reklaamitellija teenust.
    Selleks tuleb osata ühildada reklaamipinda pakkuva asutuse veebsaidi sisu ja reklaamitellija bänneri sisu nii, et bän-ner tunduks küll saidi osana, kuid reklaamiks siiski tellija teenust. Reklaamlõik tuleks igale koduleheküljele eraldi disainida.
    Sellist universaalset bännerit, mis on edukas igal internetileheküljel, tegelikult ei eksisteeri. Eestis on vähe levinud vahelehtede tegemine, kuhu bänner inimese suunab. Ühe vähese hea näitena võib tuua Hansapanga, kelle koduleheküljel bännerreklaam ?tudeng tule tööle? suunas klikkija kohe avalduslehele.
    Vahelehed on tegelikult väga olulised. Kui bänner reklaamib mingit kindlat ideed ja seejärel suunatakse tarbija kodulehe avalehele, tekib arusaamatus bännerreklaami järgsel klikkimisel: reklaamiti konkreetset ideed, aga kuhu ma nüüd sattusin. Sellepärast on soovitav teha vaheleht, mis lõpetab bännerreklaamis esitatud idee ja suunab tarbija sealt juba edasi kas siis firma avalehele või tootelehele.
    Bännerreklaami peetakse siiani üheks kõige efektiivsemaks reklaamimise viisiks internetis. Eduka bänneri peaks välja töötama copywriter, soovitavalt paarirealise lööva tekstina või siis uudisrubriigina, mille reklaamiidee lõpetatakse või tuuakse välja vahelehel.
    Autor: Üllar Tamm
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Inteli aktsia odavnes pärast nõrga prognoosi avaldamist
Tehnoloogiaettevõte Intel avaldas neljapäeval selle aasta esimese kvartali tulemused, mis ületas Wall Streeti ootuseid aktsiakasumi puhul, kuid müügitulu jäi eeldatust väiksemaks.
Tehnoloogiaettevõte Intel avaldas neljapäeval selle aasta esimese kvartali tulemused, mis ületas Wall Streeti ootuseid aktsiakasumi puhul, kuid müügitulu jäi eeldatust väiksemaks.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Uuring: Eesti ettevõtja muretseb ellujäämise pärast rohkem kui lätlane või leedukas
Eesti ettevõtted elavad endiselt Balti riikide suurima sisemajanduse koguprodukti languse meeleolus ja on majanduse aeglustumise kontekstis ellujäämisotsuste pärast rohkem mures kui naaberriigid, selgub SEB uuringust.
Eesti ettevõtted elavad endiselt Balti riikide suurima sisemajanduse koguprodukti languse meeleolus ja on majanduse aeglustumise kontekstis ellujäämisotsuste pärast rohkem mures kui naaberriigid, selgub SEB uuringust.
Bolti president: ametnikele valmis eelnõude saatmine on normaalne Bolt pelgab ärimudeli suurt muutust
Ametnike jaoks eelnõude valmis kirjutamises pole midagi erakordset, ametnikke tulebki aidata, ütleb intervjuus Bolti president Jevgeni Kabanov, kelle töö on muu hulgas lobistamine Eestis ja Euroopas.
Ametnike jaoks eelnõude valmis kirjutamises pole midagi erakordset, ametnikke tulebki aidata, ütleb intervjuus Bolti president Jevgeni Kabanov, kelle töö on muu hulgas lobistamine Eestis ja Euroopas.