• OMX Baltic−0,11%300,05
  • OMX Riga0,08%889,47
  • OMX Tallinn−0,21%2 061,2
  • OMX Vilnius0,03%1 207,68
  • S&P 500−0,4%6 243,76
  • DOW 30−0,98%44 023,29
  • Nasdaq 0,18%20 677,8
  • FTSE 100−0,66%8 938,32
  • Nikkei 2250,16%39 742,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%90,57
  • OMX Baltic−0,11%300,05
  • OMX Riga0,08%889,47
  • OMX Tallinn−0,21%2 061,2
  • OMX Vilnius0,03%1 207,68
  • S&P 500−0,4%6 243,76
  • DOW 30−0,98%44 023,29
  • Nasdaq 0,18%20 677,8
  • FTSE 100−0,66%8 938,32
  • Nikkei 2250,16%39 742,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%90,57
  • 02.10.01, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Imago mitu palet

Jutuks oli lõhe, mis valitseb organisatsiooni imagos tippjuhtkonna ja reatöötajate arusaamades. Kuidas lõhet ületada, kui töötajaskond on kihistunud nagu ühiskond tervikunagi? Past vastas, et kui firma juhtkonnale on omane stiil ?minu arvamus? ja ?vale arvamus?, jääb lõhe ületamatuks. Kui juhtkond on omaks võtnud uue mõtteviisi, et firma tegelik väärtus seisneb töötajate teadmistes, siis ainuke viis tekitada kooskond (ingl k community) ja olukord, kus inimesed tahavad tulemust saavutada, on kaasa aidata sisemise imago tekkele, mis pakub rahuldust ja on lojaalsuse motivaatoriks. Juhtkonna ja reatöötajate vahelisi imagoerinevusi saab mõõta arvamusuuringutega. Kui töötajad näevad firmat kauge ja võõrana ning juhtkond lähedase ja omana, tuleb edasiste uuringutega välja selgitada, kas organisatsioon on töötajate suhtes tõepoolest võõras või on tegemist ebaefektiivse kommunikatsiooniga. Esimesel juhul tuleb muuta organisatsiooni kultuuri, teisel aga kommunikeerida seda, mis muudab organisatsiooni lähedasemaks.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 1 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele