• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Raudteeühendus Euroopaga võib taastuda

    Kuigi kolm aastat tagasi katkes kahjumi tõttu rongiühendus Kesk-Euroopa riikidega, kavatsevad Balti riikide transpordiministrid uuesti reisirongi Tallinnast Shestokaini sõitma panna, kirjutab Pärnu Postimees.

    ?Balti Ekspress jäi käigust ära reisijate vähesuse ja vagunite halva olukorra tõttu,? meenutas teede- ja sideministeeriumi raudtee osakonna juhataja Jüri Värk.
    Uue kava kohaselt peaksid raudteemagistraalil Rail Baltica rongid bussidest oluliselt kiiremini liikuma, nii et senise 22 tunni asemel võib kiirrong Varssavisse jõuda seitsme ja poole tunniga.
    ?See on kõigepealt poliitiline soov sisse seada raudteeühendus Euroopaga. Seda soosib Euroopa Liit, et vähendada Euroopa riikides maanteede koormust,? selgitas teede- ja sideministeeriumi pressiesindaja Aap Tänav.
    ?Igatahes pole tegemist kommertsprojektiga ja suurt tulu sellest tõusmas ei ole,? lisas Aap Tänav.
    Esialgu ei suuda keegi öelda, kui palju raha raudteeliini taaskäivitamine nõuab, sest kolm riiki alles hakkavad uuringuid tegema.
    ?Kui rajatakse uus raudtee, võtab see ikka miljardeid juba üksnes Eestis,? märkis Tänav.
    Uuringud peavad näitama sedagi, kustkaudu on mõttekam rongid Euroopasse saata: kas läbi Tartu ja Valga või läbi Pärnu ja Mõisaküla.
    Raudteeameti peadirektori Oleg Epneri väitel võib rahasumma selguda tuleva aasta aprilliks.
    MootorReisi ASi juhatuse esimees Hugo Osula ei näe kavandatavas kiirrongiliikluses konkurentsi oma Eurolinesi bussidele, mis inimesi Euroopasse viivad.
    ?Niisugune kiirrong on hoopis teist liiki rong, mis nõuab erilisi vaguneid ja erilist teed ning konkureerib pigem lennukitega,? rääkis Osula. ?Riik lihtsalt maksab selle kinni, sest piletihinda ei saa lõpmata kõrgeks ajada. See on kallis lõbu, mida rikkad riigidki ei saa endale lubada.?
    Osula kahtlustab, et tegemist on ärimeeste projektiga, kes loodavad saada oma käsutusse Euroopa Liidu miljardeid. ?Meie transpordipoliitika toimib ikka väga ärimeeste huvides,? sõnas ta.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Enefiti börsikell kuulutab Eesti väikeaktsionäri triumfi
Enefit Greeni aktsiate esmane avalik pakkumine õnnestus vaatamata sellele, kuidas aktsia käituma hakkab, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Enefit Greeni aktsiate esmane avalik pakkumine õnnestus vaatamata sellele, kuidas aktsia käituma hakkab, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Erootikapood loobus börsiplaanidest Omanik: me ei sobitu oma harimata juhatusega börsile
Tallinna börs teatas täna, et erootikapoode Hot Lips opereeriv HC Pro AS on otsustanud börsiletulekust loobuda. Ettevõtte juhi ja omaniku Timo Juhani Majuri sõnul selgus, et lisakapitali neil siiski vaja ei ole, samuti tekkis tal tunne, et nad ei sobi börsile.
Tallinna börs teatas täna, et erootikapoode Hot Lips opereeriv HC Pro AS on otsustanud börsiletulekust loobuda. Ettevõtte juhi ja omaniku Timo Juhani Majuri sõnul selgus, et lisakapitali neil siiski vaja ei ole, samuti tekkis tal tunne, et nad ei sobi börsile.
Leedu keelas Linnamäel sealse Forum Cinemase ostu
Apollo kinokontserni omanikul Margus Linnamäel ei lähe suurkonkurendi Forum Cinemase ostuga just kuigi hästi: Eestis tekkinud probleemide järel teatas ka Leedu, et selline koondumine ei lähe läbi.
Apollo kinokontserni omanikul Margus Linnamäel ei lähe suurkonkurendi Forum Cinemase ostuga just kuigi hästi: Eestis tekkinud probleemide järel teatas ka Leedu, et selline koondumine ei lähe läbi.
Bigbanki varade maht ületas esmakordselt miljardi piiri
Bigbanki varade maht kasvas 1,019 miljardi euroni, ületades esimest korda miljardi euro piiri.
Bigbanki varade maht kasvas 1,019 miljardi euroni, ületades esimest korda miljardi euro piiri.