• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 06.02.02, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SMS-reklaami buum jõudis Venemaale

Uus reklaamimehhanism näeb välja nii. Klient kirjutab alla uuele teenusele, mille järgi abonent saab iga päev 3?10 SMSi teel saadetavat reklaami. Igaühe eest maksab operaator 2,4 USA senti ehk 0,43 krooni.
Heal juhul saab klient seega umbes 7 dollarit kuus, mis katab abonentmaksu või isegi ületab selle.
Kui telefon on saatmise hetkel välja lülitatud, ei asu teeninduspiirkonnas või tema mälu on üle koormatud, siis teade kohale ei jõua ja preemiat abonent ei saa.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Esimese kolme päeva jooksul registreeris uue teenuse endale juba 3000 inimest, teadete saatmine algab aga alles siis, kui nende arv ületab 10 000, teatas reklaamiagentuuri Korporatsija Mega-treid mänedþer Vjacheslav Balabajev. Just see kompanii otsib reklaamiandjaid ja tegeleb reklaamtekstide koostamisega. Balabajev ei nimetanud kompaniisid, kellega reklaamilepingud on sõlmitud, mainides vaid, et läbirääkimisi peetakse mitmete reklaamiandjatega.
Erikssoni poolt läbiviidud uuringu järgi on suurem osa abonente nõus saama SMSi teel reklaami, kui ta saab selle eest mõne tasuta teenuse.
Briti Mobile Data Assotsiationi teatel saadeti 2001. aasta jooksul kogu maailmas 100 miljardit SMS-sõnumit, millest veerandi moodustas spam.
2001. aasta juunis saatis Coca-Cola SMS-reklaami oma puuviljajoogi Quo reklaamiks Singapuris. Kompanii saatis 500 alaealisele abonendile teate koos animatsioonilise persooniga, kes reklaamis jooki. Üksnes suhtlemisvajadusest saatsid reklaami saajad selle edasi, nii et lõpuks sai reklaami umbes pool miljonit abonenti.
Autor: ÄP Online

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 6 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele