Rootsi nuusktubakatootja Gustavus tegevdirektor Lars Björkholm ütleb oma avalduses, et Swedish Match on kasutanud ebaausaid võtteid takistamaks Gustavuse tulekut turule, kirjutab Dagens Industri.
Näiteks kui varem pidid kioskid, bensiinijaamad ja toiduainepoed, mis müüsid Swedish Matchi (SM) tooteid, osta SMilt erikülmiku, siis nüüd on SM andnud külmiku laenuks, kuid tingimusel, et seal tohib hoida ainult tema enda nuukstubakatooteid. Kokku on SW laenutanud erikujundusega 4500 külmikut.
Gustavus on sügisest peale Swdish Matchiga läbirääkimisi pidanud, et üürida külmikus ühte riiulit, kuid saades nüüd ootamatult eitava vastuse, otsustaski andma asja konkurentsiametisse.
Rootsi nuusktubakaturu aastakäive on umbes kolm miljardit Eesti krooni, millest 99% on Swedish Matchi käes.
Seotud lood
Nädalavahetusel toimunud desünkroniseerimine oli alles esimene samm Eesti energeetika vajaduste lahendamiseks. Veel on astuda palju samme, et elekter oleks Eestis tarbijale mõistliku hinnaga ning varustuskindlus oleks tagatud.