AS Viru Õlu logistikajuhi Peeter Mägi tõi logistikafirma kasutamine ettevõttele rohkem kliente, kindla jaotuskulu ühikule, optimaalse ehk minimaalse laovaru ning võimaluse paremini ära kasutada oskusteavet ja infotehnoloogiat.
?Meil tekkis kokkuhoid, selle raha saime kasutada müügi arenduseks,? rääkis Mägi. ?Ka on opereerimiskulud kohe arvel näha.?
Konkreetset rahalist kokkuhoidu ei soovinud Mägi avalikustada. 'Majandusaasta lõpeb 30. aprillil ja algab 1. mail,' sõnas ta. Siiski möönis Mägi, et kokkuhoiu suurusjärk võiks olla pool miljonit krooni. 'See on aga läinud valdavalt müügitöösse,' lausus Mägi.
Enne logistikafirma kasutamist olid Viru Õlu probleemideks ebaühtlased mahud ning kolm erinevat laoseisu, kuna omati või renditi kolme ladu. Nüüd on laovarud kahanenud minimaalseks, näiteks Smarteni laos on päeva-kahe kogus. 'Saame toota seda, mida vaja ja palju vaja,' ütles Mägi.
Logistikafirma kasutamisega kaasnevate probleemidena nimetas Mägi suuri tarneid kliendile, võimatust transporti mõjutada ning seda, et autojuht pole firma esindaja. 'Ka ei laabu esimestel päevadel kõik sajaprotsendiliselt,' sõnas Mägi.
Üleminekut logistikafirma kasutamisele läks firma üle järk-järgult, Pärnus näiteks eelmise aasta augustis, Tartus septembris.
Peeter Mägi pidas Äripäeva seminaril Kuidas logistika kaasabil olla edukam ettekande teemal Kuidas logistika kaasabil suurendada konkurentsivõimet.
Seotud lood

11% intressimäär ja kord kvartalis väljamakse: võlakirju saab märkida kuni 22. maini