Alates märtsi algusest pakuvad nii EMT kui ka Tele2 kõnekaardi omanikele laadida oma telefoninumbrile kõneaega interneti vahendusel.
Alates 1. märtsist saavad sellist teenust kasutada EMT eraisikuist Simpel-kõnekaardi kliendid ja seda Hansapanga ning Eesti Ühispanga vahendusel. Kõneaega saab laadida internetis, telefonikõnega pangakontolt, püsikorraldusega, maksekorraldusega pangas ning makse- ja sularahaautomaadis.
"Klientidele tähendab see suurt võitu mugavuses," ütles EMT müügidirektor Indrek Randveer. "Kõneaja lõppemise korral ei pea enam tormama uut kaarti otsima - kõneaega saab lisada oma kaardile sõltumata ajast ja kohast, kasvõi öösel metsas, kui selleks peaks vajadus olema."
Randveeri sõnul läheb uute võimalustega elu lihtsamaks näiteks lapsevanemail, kelle lapsed kasutavad Simpel-kõnekaarti. Lisaks lapsevanemaile läheb elu mugavamaks ka neil, kes laevad raha oma kõnekaardile või hoolitsevad oma vanemate sidekulude katmise eest.
Kõneaja laadimiseks internetist täidab klient EMT kodulehel (www.emt.ee) Simpel´i alajaotuses spetsiaalse maksevormi, valib maksmiseks sobiva panga ja sooritab ülekande.
Hanza.netis või U-netis saab sõlmida ka lepingu, mille alusel kantakse raha Simpeli numbrile telefonikõne alusel. Lepingus määrab klient ära telefoninumbri, mille arvele raha kanda, ja summa, mis kõne sooritamise järel üle kantakse.
Samuti saab klient sõlmida Hansapangas või Ühispangas püsikorralduse lepingu. Püsikorralduse puhul kantakse kliendi poolt määratud summa tema poolt määratud aegadel tema poolt määratud Simpeli numbrile.
Simpel´ile on täiendavat kõneaega võimalik lisada ka makseautomaadis ja sularahaautomaadis: teades Simpel´i laadimise kontonumbrit ning viitenumbrit, saab kõnekaardi laadimise sularahaautomaadis määratud maksete alla salvestada. Simpel´ile on täiendavat kõneaega võimalik lisada ka maksekorraldusega lähimas pangakontoris. Nagu maksekorralduse puhul ikka, on tarvis teada kontonumbrit ning Simpeli viitenumbrit.
Simpeli telefoninumbripõhise viitenumbri saab alates 1.märtsist välja arvutada EMT koduleheküljel.
Alates 7.märtsist pakub samalaadset teenust ka Tele2, seda kõnekaartide Smart ja Ultra klientidele. Kõnekaardi täiendava kõneaja laadimine internetis toimub Tele2 koduleheküljel.
Kõnekaardi laadimisel kasutatakse Hansapanga, Ühispanga või Sampo Panga interneti pankade autoriseeringut. Tele2 arendusjuht Timo Miti sõnul tähendab kõnekaardi laadimise võimalus internetist mugavat lahendust klientidele. "Nüüdsest ei pea kõneajakaarti ostma ainult kioskist või Tele2 esindusest, kliendid saavad täiendavat kõneaega laadida üle interneti, väljumata kontorist või koduarvuti tagant," sõnas Timo Mitt.
Kõnekaartide laadimiseks tuleb juhtnööre järgides sisestada süsteemi oma
kõnekaardi telefoninumber ning laetava kõneaja summa. Laadida saab summasid 100,150, 200, 250 või 500 krooni.
Laadimiseks suunatakse klient internetipanka, kus tal tuleb sisestada vajalikud kasutajatunnused ja paroolid Laadimise toimumise kohta saadetakse kliendile SMS.
Autor: ÄP