• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 19.03.02, 10:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Riigivara digitaalne müük sai heakskiidu

Valitsus muutis täna pea seitse aastat kehtivat riigivara võõrandamise korda, tuues juurde võimaluse müüa riigivara ka digitaalse enampakkumise teel.
Algatus määruse muutmiseks on tulnud ettevõtetelt. Seletuskirja kohaselt kasutavad digitaalse enampakkumise võimalust varade müügil juba praegu kohtutäiturid ja tolliamet.
Eelisteks võrreldes suulise ja kirjaliku enampakkumisega on vastavalt seletuskirjale enampakkumisega seotud teabe ulatuslikum levi, mis soodustab kõrgema ostuhinna kujunemist ja potentsiaalsete ostjate ringi laienemist, kuna osaleja asukoht ei ole piiratud, oluline on vaid internetiühenduse olemasolu.
Digitaalse enampakkumise süsteem on avatud ja läbipaistev, kõigil osalejatel ja huvilistel on võimalus internetileheküljel näha kes, millal ja millise pakkumise on teinud, samuti väheneb võimalus pakkujatevahelisteks eelnevateks kokkulepeteks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele