Eagle F1 disainimisel pöörati eriti suurt tähelepanu omadustele, mis tagaksid võimalikult hea teelpüsivuse märjal teekattel sõites. V-kujulise turvisemustriga rehv juhib vee kontaktpinnalt tahapoole, osaliselt ka küljele. Vesiliu tekkimise oht on oluliselt väiksem ning ka müra on uuel rehvil võrreldes eelkäijatega madalam.
Goodyeari müüjate sõnul on kuival teel Eagle F1 senisest parem just suurematel kiirustel. Muster tagab rehvile nii otse sõites kui ka kurvis alati nö tagavara-kontaktpinna, mis jookseb katkematult mustrist mustrisse nagu võidusõidurehvidel.
Mõistagi ei ole kvaliteetsed sportrehvid saadaval võileivahinna eest, kuid samas ei ole Eestis levinumate mõõtude hinnad sugugi müstilised.
Suurema kiirusindeksiga rehvidest maksab näiteks 15tolline, 195/50 rehv 1517 krooni. Pisut madalama profiiliga, sama läbimõõduga rehv 195/45 R15 maksab juba pisut rohkem ? 2172 krooni.
Goodyear Dunlop Tires Balticsi marketingijuht Kristiina Sikk tunnistas, et valikus on ka rehve, mis maksavad 10 000 krooni tükk, kuid Eestis vaevalt selliseid autosid leidub, millele see alla sobiks. ?Need on sisuliselt juba päris vormelirehvid, läbimõõduga 20 ja 21 tolli. Meil kasutatavate rehvide läbimõõt lõpeb enamjaolt 17 tolli juures, märksa vähem leidub juba 18tollise läbimõõduga rehve,? lausus Sikk, kes tunnistas, et tõenäoliselt ostab esimese jooksu uusi Eagle F1 rehve ära kunstnik Tauno Kangro, kelle ateljees rehvi esitlus ajakirjanikele 11. märtsil toimus ning kes Goodyeari uuest rehvist inspireerituna valmistas esitluse käigus kotkakujulise skulptuuri.
Autor: ÄP