Raamatus ?Unleashing the Ideavirus? (?Ideeviiruse vallapäästmine?), mida autor kutsub hoolikalt organiseeritud ideede manifestiks, vastab ta küsimusele ?Kuidas äratada potentsiaalsete klientide tähelepanu, et jõuda nõusolekuturunduseks vajaliku nõusolekuni??.
?Ideeviiruse mõte on äratada tähelepanu, ehitada usaldusväärsem ja püsivam kommunikatsioonikanal uute viiruste efektiivsemaks ja turundaja kontrolli all olevaks levitamiseks,? sõnastab ?ideeviiruse? Godin. Ta peab reklaami ostmist raiskamiseks, suust suhu leviva informatsiooni juhuslikku levikut surmale määratuks. Selle asemele pakub ta ideeviiruste levitajaid, keda Godin kutsub ?aevastajateks?. Rohketel Ameerika firmade näidetel põhinev raamat kirjutab, kuidas levitada ideid ning värvata ja motiveerida ideeviiruste levitajaid.
?On iseenesestmõistetav, et turundamine inimesele, kes seda ootab, on mõjusam kui inimesele, keda sa oma sõnumitega segad. On iseenesestmõistetav, et suust suhu informatsioon on mõjukam kui reklaamid,? kirjutab Seth Godin.
Autor: ÄP
Seotud lood

11% intressimäär ja kord kvartalis väljamakse: võlakirju saab märkida kuni 22. maini