• OMX Baltic−0,27%302,04
  • OMX Riga0,14%871,12
  • OMX Tallinn−0,12%1 986,77
  • OMX Vilnius0,65%1 205,48
  • S&P 5003,26%5 844,19
  • DOW 302,81%42 410,1
  • Nasdaq 4,35%18 708,34
  • FTSE 1000,59%8 604,98
  • Nikkei 2251,85%38 340,61
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,95
  • OMX Baltic−0,27%302,04
  • OMX Riga0,14%871,12
  • OMX Tallinn−0,12%1 986,77
  • OMX Vilnius0,65%1 205,48
  • S&P 5003,26%5 844,19
  • DOW 302,81%42 410,1
  • Nasdaq 4,35%18 708,34
  • FTSE 1000,59%8 604,98
  • Nikkei 2251,85%38 340,61
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,95
  • 08.05.02, 15:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ÄP seminar: Loo ajakirjanikega positiivne suhe

Ajakirjanikud ei taha teha ettevõtetele promo ning seetõttu ei leia tihti heategevuslikud ja sponsortegevused kajastust.
Arutledes, kuidas saada võimalikult palju ajakirjanikke oma üritustele soovitas Sky Radio uudistetoimetaja Rain Kelk sõnumid üle paisutada ning valida tabav ja tähelepanu püüdev pealkiri. Eesti Ekspressi ajakirjanik Paavo Kangur välistas igasuguse koostöö ettevõtetega ja soovitas pöörduda reklaamiosakonna poole.
Kelk soovitas saata toote tutvustus ajakirjanikule ning üle helistada, kas toode äratas huvi ja tal on lisaküsimusi. 'Kui sellel ajakirjanikul huvi ei ole, siis kasutage teisi kanaleid ja ajakirjanikke,' soovitas Kelk.
Eesti Telefoni avalike suhe juhi Piret Mürgi sõnul on osaluses võlu, ehkki ajakirjanik ei pruugi kajastada üritust, siis tekib siiski positiivne suhe ja emotsionaalne seos. 'Tähtis ei ole vorm, vaid sisu,' lisas Mürk.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele