Ajakirjanikud ei taha teha ettevõtetele promo ning seetõttu ei leia tihti heategevuslikud ja sponsortegevused kajastust.
Arutledes, kuidas saada võimalikult palju ajakirjanikke oma üritustele soovitas Sky Radio uudistetoimetaja Rain Kelk sõnumid üle paisutada ning valida tabav ja tähelepanu püüdev pealkiri. Eesti Ekspressi ajakirjanik Paavo Kangur välistas igasuguse koostöö ettevõtetega ja soovitas pöörduda reklaamiosakonna poole.
Kelk soovitas saata toote tutvustus ajakirjanikule ning üle helistada, kas toode äratas huvi ja tal on lisaküsimusi. 'Kui sellel ajakirjanikul huvi ei ole, siis kasutage teisi kanaleid ja ajakirjanikke,' soovitas Kelk.
Eesti Telefoni avalike suhe juhi Piret Mürgi sõnul on osaluses võlu, ehkki ajakirjanik ei pruugi kajastada üritust, siis tekib siiski positiivne suhe ja emotsionaalne seos. 'Tähtis ei ole vorm, vaid sisu,' lisas Mürk.