Aktsiaselts Vilma on asunud ellu viima oma imagomuutust, mille tulemusena saavad ühesuguse mummulise kujunduse kõik firma tooted ja rekvisiidid.
Vilma tegevdirektori Rein Triisa sõnul valiti nostalgiline, veneaegseid kuivainepurke meenutav puna-valgemummuline värvilahendus välja kolme pakkumise seast, mille reklaamibüroo Droom firmale oli esitanud, kirjutab Sakala.
'Tahame, et kliendil oleks lihtne meie tooteid konkurentide omadest eristada ja ühtse silmahakkava kujundusega on seda kõige parem saavutada,' rääkis Triisa. Ta lisas, et valged mummud punasel taustal on ka kaubamärgina registreeritud.
Esimesena saavad mummulise pakendi eestimaisest toorainest valmistatud ja seda tunnistava Pääsukesemärgi pälvinud Rukkileib, Peenleib, Lohu leib ja Piimalõikebatoon ning pannkoogijahu.
Novembrikuuks peaks Triisa sõnul olema uus ühtne pakend kõigil Vilma toodetel. Ühesuguse kujunduse saavad ka Vilma autod, reklaamkingitused ja muud sümbolid.
Väga suurt reklaamikampaaniat pole firmal Triisa sõnul plaanis teha, kuid trükiajakirjanduses ja tänavareklaamiga üritab ta uut märki siiski tutvustada.
Rein Triisa nentis, et sarnaselt teiste toidugruppidega tuleb ka pagaritööstuses konkurentsis püsimiseks tihti uusi tooteid turule tuua.
'Kõige tihedamalt oleme uuendanud oma väikesaia- ja tordivalikut, lähitulevikus peaks lettidele jõudma Eesti esimene madala kalorsusega tort,' rääkis tegevdirektor.
Praegu moodustavad Vilma tootmismahust poole leiva- ja saiatooted, ülejäänud pool jaguneb võrdselt pulbrite ja tortide vahel. Kui oma küpsetuspulbreid turustab Vilma kogu Eestis, siis leiva- ja saiatooteid ta väljapoole maakonda suurtes kogustes ei vea. 'Saia ja leiva puhul on oluline värskus, kuid veoks kuluva aja jooksul hakkab see kannatama,' põhjendas tegevdirektor.