Selveri klient Tõnu otsustas maksta 500 krooni püsiva 5protsendilise hinnasoodustuse eest Selveri kauplustes ja Tallinna Kaubamajas juba aasta tagasi. Ta sõlmis lepingu, mis tegi ta Tallina Kaubamaja kliendikaardi omanikuks kuni 2003. aasta veebruarini.
Möödunud nädala lõpus seisis ta aga Selveri kassa taga silmitsi üllatusega.
?Andsin kaardi ja öeldi, et see ei kehti,? meenutas Tõnu.
Tõnu on üks 2000 kliendist, kellele ei väljastatud ebatäpse aadressi tõttu teadet soodustuse lõppemisest ega uue kaardiga loosimisel osalemise võimalusest.
Tõnu meenutab, kuidas Selver pakkus kehtetu asemele uut kaarti, mis kogub iga ostu pealt boonuspunkte ja annab võimaluse osaleda aastas mitmel loosimisel. ?Mind see võimalus ei rahulda, hakkan käima ilmselt Kristiines, mis jääb mulle koduteele ette,? rääkis Tõnu.
Selveri teenindus- ja turundusdirektor Ants Vasar tunnistab, et seoses Selveri arenguga ootas kliendi püsiprogramm uuendusi. Osalt on põhjuseks ka see, et üldine hinnatase on langenud viimase poole aasta jooksul keskmiselt 6. Juhtkond on arvestanud, et uue kliendikaardi käivitamisel jäävad nad mõneks ajaks ilma teatud osas klientidest.
?Stardime tagasihoidliku paketiga ja pakume alguses loosimisel osalemise võimalust,? ütles Vasar. Alles jäävad pakkumised püsiklientidele ja hiljem tuleb soodustusi juurde, lisas ta.
Selle nädala esmaspäeval sooritati Selverites Partnerkaardiga 27,4 kõikidest ostudest. Partnerkaart oli selleks ajaks töös olnud kolm päeva. Kuni 1. juunini kehtivad paralleelselt nii Kaubamaja kliendikaart kui ka Partnerkaart, kuid 5 hinnaalanduse asemel, mida lubas Tallinna Kaubamaja kliendikaart, pakutakse boonuspunkte.
?Tarbijakaitseamet ei näe siin tarbija õiguste rikkumist,? selgitas tarbijakaitseameti peaspetsialist Kristina Vaksmaa. Eilse seisuga oli laekunud kaardivahetamise protsessi kohta üks kaebus, mis on praegu lahendamisel.