Nüüdsest saavad EMT kliendid alustada mobiilset parkimist lühinumbrile helistamisega.
'Inimese loomupärane suhtlemisviis on kõne, mitte teadete kirjutamine,' ütles EMT turundusdirektor Jüri Teemant pressiteates.
'Seetõttu on ka parkimise alustamiseks või ükskõik millise teenuse kasutamiseks siiski lihtsam teatud numbrile helistamine, mitte SMSi tippimine või WAPi kasutamine.'
Helistades lühinumbrile 1901, alustatakse parkimist eelmise parkimise andmetega, see tähendab viimati SMSi või WAPi kaudu sisestatud autonumbri ja parkimistsooniga.
Parkimise lõpetamiseks on endiselt helistamine lühinumbrile 1903. Nii parkimise alustamise kui lõpetamise kinnituseks saab klient ka lühisõnumid.
'Teenuse täiendus on mugav võimalus neile, kes pidevalt pargivad sama autot samas tsoonis,' ütles Teemant. 'Kui eelmisel korral pargiti auto 123ABC Tallinna kesklinnas, siis järgmisel korral piisab vaid lühinumbrile 1901 helistamisest ja auto 123ABC parkimistasu arvestus tsoonis Kesklinn algab. Kui aga on vaja autonumbrit ja/või tsooni muuta, tuleb parkimist endiselt alustada SMSi või WAPiga.'
Kõigi juunis mobiilse parkimise teenust kasutanud klientide vahel loosib EMT välja suveauto Peugeot 206 CC kasutusõiguse kolmeks kuuks.