• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 03.06.02, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Siseinfo puhul kasuta tulevikutehinguid

Möödunud nädalal otsustas Hansapanga nõukogu, et enne hinnangu andmist pangajuhi Indrek Neivelti poolt keelatud perioodil tehtud aktsiatehingutele oodatakse ära finantsinspektsiooni uurimise tulemused. Finantsinspektsiooni juht Andres Trink on aga Eesti Päevalehele antud intervjuus kinnitanud, et ajakirjanduses avalikustatud infos Neivelti aktsiatehingu kohta pole inspektsiooni jaoks midagi uut. Seega ei saa inspektsioon langetada ka teist otsust, kui mõistab Neivelti õigeks. Vastasel korral tunnistaks inspektsioon, et oli küll Neivelti rikkumistest teadlik, aga varjas seda avalikkuse eest.
Siit soovitus kõigile börsiettevõtete juhtidele. Kui te tahate teenida tulu siseinfo kasutamise abil, siis sooritage tulevikutehing. Oluline on ainult riigile kõik maksud ära maksta, sest erinevalt finantsinspektsioonist ei otsi maksuamet seadustest auke, mille abiga teie kahtlaseid tehinguid välja vabandada.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele