• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 03.06.02, 12:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinn osaleb Euroopa suurlinnu hõlmavas koostööprojektis

7.- 8. juunil toimub Tallinnas Euroopa suurlinnu hõlmava koostööprojekti Metropolis teemagrupi töökohtumine.
Metropolis on Euroopa Komisjoni finantseeritav kaks aastat (2002-2003) kestevprojekt, mille käigus osalevad linnad koostavad ja täiendavad piirkondlikke ettevõtlusalase innovatsiooni arendamise visioone, strateegiaid ja toetuspoliitikat, teatas Raepress.
Projektis osaleb 12 linna - Berliin, Helsingi, Lissabon, Madrid, Milano, Oslo, Praha, Rooma, Rotterdam, Stockholm, Viin ja Tallinn. Tallinnas toimuva teemagrupi 'Innovatsioonistrateegiate ja -skeemide koordineerimine' töös osalevad neist 8. Kokku on moodustatud 7 teemagruppi, millest Tallinn osaleb neljas. Lisaks eelnimetatule: 'Inkubaatorite arendamine uurimisasutuste juures. Uute tehnoloogiapõhiste firmade toetamine', 'Klastripoliitika - kuidas toetada erinevaid klastreid' ja 'Innovatsiooni regionaalsed indikaatorid'.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele