Koduleht, mis renditeenusena internetti üles pandud saab, on siiski üsna standardse välimusega ja firma omapära rõhutamise asemel pakub pigem kohta, kust klient saab kätte vajaliku informatsiooni. Disaineri poole pöördumine nõab juba lisakulutusi.
Pesa võimaldab, nagu enamus teisigi sisuhalduse süsteeme, ettevõtjal kodulehe sisu ise uuendada, avaldada uudiseid, tutvustada tooteid ja teenuseid, võtta vastu tellimusi ning kontakte, jälgida külastatavuse statistikat. Seda saab teha ükskõik millise arvuti tagant, teades juurdepääsu salasõna. Haldussüsteem on eestikeelne, mis samuti on kodumaiste toodete puhul tavaks saanud, kaasa saab ka eestikeelse kasutusjuhendi. Kodulehe uuendamiseks piisab veebilehitseja olemasolust, mis teeb lehe uuendamise mobiilseks ? seda on võimalik värskendada ka väljaspool kontorit viibides. Esialgsest ühekordsest tasust Pesa kasutamahakkamisel siiski ei pääse. Kodulehe loomisel pannakse paika struktuur, funktsioonid ja kodulehe välimus. Kujunduse osas pole ettevõtjal liitumistasu eest midagi väga erilist loota, lisatasu eest võib disainer aga välimust kohendada või luua vastavalt firma üldisele kaubamärgikujundusele või stiilile. Struktuur on kodulehel maksimaalselt kahe-kolme tasemega, mis väikeettevõttele enamasti ka sobib.
Pärast loomist tuleb tasuda kuumakse, mis sisaldab kõike kodulehe ja e-posti Internetis hoidmiseks vajalikku - virtuaalserveri, kasutajakontod, sisuhalduse baassüsteemi. Ka sisuhalduse tarkvara uuendused on kuumakse sees ette nähtud, seega koduleht firmale edaspidi ootamatuid lisakulusid ei tekita. Tavaliselt läheb kodulehe tegemine maksma 20-50 tuhat krooni, renditeenusega maksab alustamine 3400 ning kuumakse firma jaoks 350 krooni.