• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 12.08.02, 15:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

1,9 miljardit krooni hoiaks Tallinna ühistranspordi hetketasemel

Tallinna ühistranspordi arenguprogramm aastani 2010 näeb ette ühistranspordi praeguse taseme hoidmiseks 1,9 miljardi kroonise investeeringu.
Arengukava koostanud töörühma hinnangul tagaks 1,9 miljardi kroonine investeering järgneva kaheksa aasta jooksul Tallinna ühistranspordi turuosa püsimise praeguse, 31-protsendise taseme juures. See eeldab ühistranspordi eelarve osakaalu kasvu linna eelarves 10 protsendilt 14 protsendini ehk siis ligikaudu 875 miljoni kroonini aastas.
Ajavahemikus 1990-2000 on Tallinnas kõigi ühistranspordiliikide kasutus vähenenud kokku ligi 60 protsenti ning ühistranspordi turuosa on langenud 77 protsendilt 31 protsendile. Samal perioodil on autosõitude arv kasvanud kolm korda.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele