• OMX Baltic−0,19%308,06
  • OMX Riga0,56%875,47
  • OMX Tallinn−0,14%2 046,56
  • OMX Vilnius0,25%1 211,18
  • S&P 5000,00%5 844,61
  • DOW 300,00%41 860,44
  • Nasdaq −1,41%18 872,64
  • FTSE 100−0,75%8 720,33
  • Nikkei 225−0,84%36 985,87
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,04
  • OMX Baltic−0,19%308,06
  • OMX Riga0,56%875,47
  • OMX Tallinn−0,14%2 046,56
  • OMX Vilnius0,25%1 211,18
  • S&P 5000,00%5 844,61
  • DOW 300,00%41 860,44
  • Nasdaq −1,41%18 872,64
  • FTSE 100−0,75%8 720,33
  • Nikkei 225−0,84%36 985,87
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,04
  • 13.08.02, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Renault Trafic sai naeratava näo

Teistest kaubabussidest teeb Traficu erinevaks veel kabiinikatuse kõrgendus, millega Renault on tahtnud aerodünaamikat lisada. Juhile ja kaassõitjatele tähendab see aga ruumikamat ja mugavamat salongi.
Mis on Traficu puhul veel üllatav, on kütusekulu. Suure kere kohta jäi saja kilomeetri kohta kulunud diisli hulk vaid kaheksa-üheksa liitri vahele. Suurt koormat peal küll ei olnud, kuid kaubabussi kohta on see siiski väga ökonoomne. Pealegi töötab masin vaikselt, seda ka kõrgetel pööretel ning tuleb toime nii linnas, maanteel kui ka kruusalisel külavaheteel liikudes.
Bussi sisemuse kohta etteheiteid ei ole. Käigukang asub põrandast kõrgemal ja on keskkonsooli küljes, igati käepärases kohas. Siseviimistlusena kasutatud plastik ei nagise ja ka istmed pakuvad küllaldast tuge. Tõsi, kinniseid panipaiku leidis arvukate pudelihoidjate kõrvalt vaid ühe. Viimaseid võiks rohkem olla.
Lisaks kaubiku-versioonile saab Traficut ka reisibussina, milles kuus kuni üheksa kohta. Erinevaid kaubaversioone on kuus, teist samapalju istmetega. Istmetega Kombi verisooni saab Renault? müüja andmeil siin osta sügisest. ?Praegu ehitame lisaistmeid juurde vastavalt kliendi soovile,? lisas Autori ASi müüja Kristjan Prii.
Traficu kandejõud jääb omasugustega samasse klassi ? 1000 kilogrammi suudab kanda lühike, 1200 kilogrammi pikk kere. Näiteks MB Vitost suudab Trafic kanda 100 kilogrammi rohkem.
Otse tõusvate seinte tõttu on Traficu kaubaruum korrapärane kuup, mistõttu saab kogu põrandapinna maksimaalselt ära kasutada.
Mis võiks Traficul paremini olla? Kõigepealt sisenemine. Ukselävi on küll madalal, kuid sisse astudes tahaks käega kuskilt tasakaalu hoidmiseks kinni võtta. Käepidet aga otsitavast kohast, küljepiilarilt, ei leia. Seetõttu on sisseronimine paras kunst.
Käepidememure tekkis ka keskmisel istujal, sest kurvis polnud kusagilt kinni hoida ja olek läks ebakindlaks.
Uus Renault Trafic konkureerib tarbesõidukiturul VW Transporteri, Mercedes-Benz Vito ja Toyota Hiace?iga.
Alghind on lühikesel kaubikul 239 900 ja pikemal versioonil 249 900 krooni.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele