• OMX Baltic0,73%307,03
  • OMX Riga0,2%870,38
  • OMX Tallinn1,38%2 035,86
  • OMX Vilnius0,12%1 213,57
  • S&P 5000,7%5 958,38
  • DOW 300,78%42 654,74
  • Nasdaq 0,52%19 211,1
  • FTSE 1000,59%8 684,56
  • Nikkei 2250,00%37 753,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,5
  • OMX Baltic0,73%307,03
  • OMX Riga0,2%870,38
  • OMX Tallinn1,38%2 035,86
  • OMX Vilnius0,12%1 213,57
  • S&P 5000,7%5 958,38
  • DOW 300,78%42 654,74
  • Nasdaq 0,52%19 211,1
  • FTSE 1000,59%8 684,56
  • Nikkei 2250,00%37 753,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,5
  • 23.08.02, 11:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lidl Soomes: kitsas kaubavalik, kuid odavad hinnad

Järgmisel nädalal Soomes esimesed 10 kauplust avav Saksa kett Lidl ei paku laia kaubavalikut, kuid see-eest konkurentidest odavamaid hindu.
Hinnatase on umbes 10-20% teistest odavam, seda põhjusel, et Lidl ei kuluta sentigi PRile ega reklaamile, edastas MTV3.
Ka Eesti turule peatselt tulev Lidl teeb peaaegu kõike teisiti, kui olemasolevad kaubandusketid, tõdes MTV3. Hoolimata reklaami puudumisest teavad hetkel juba pooled soomlastest Lidli ja tema tulekut Soome turule. Infot on levitanud konkurendid, kes juba pikalt on arutlenud odava kaubaketi tuleku mõju üle.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele