Saku Õlletehase turuosa suure tõusu peapõhjus on kolme õllebrändi ? Rocki, Originaali ja Sortsi ? suvises müügiedus.
Saku Õlletehase turuosa tõusis augustis võrreldes juuliga 5,5 turupunkti võrra 52 protsendini.
?Saku õlletehase tõus on peamiselt seotud õllemargi Rock kiire tõusuga,? kommenteeris ASi Saku Õlletehas infojuht Kristina Seimann. ?Samuti eriti kange õlle Sortsi hüppeline müügimahu tõus ning edukas on olnud Saku Originaali ja kogu sinise Saku sarja uuendamine.?
Seimanni sõnul on Rockist kui alternatiivsest maskuliinsest õllemargist saanud üks kiiremini arenevaid õllemarke Eesti õlleturul. ?Huvi Rocki vastu tõstis loomulikult ka juulis ja augustis toimunud tarbijamäng korkidega, mille lõpukaalumine on homme,? rääkis Seimann.
Seimanni sõnul on turuosade muutusel oma osa kindlasti ka rahvusvahelise õllemargi Carlsberg turule toomine suve alguses uues pakendis. ?Tõime Carlsbergi õlleturule pooleliitrises tagastatavas pudelis, sest Eesti õllesõber armastab kõige rohkem juua poole liitri kaupa,? lisas Seimann.
Kui praegu tuuakse Carlsbergi sisse, siis Seimanni kinnitusel hakkab Saku Õlletehas Carlsbergi tootma siis, kui selle õlle tarbimine suureneb ja Carlbergi tootmine muutub rentaabliks. ?Meie olema Carlsbergi tootmiseks valmis,? ütles Seimann. ?Samal seisukohal on ka Carlsbergi juhtkond.?
Seimanni andmeil on Carlsberg haaranud praegu 20 protsenti Eesti importõllede turust.