Vastuseks Inteli reklaamikampaaniale otsustas kiibitootja AMD teha oma ajaloo suurim reklaamikampaania, kirjutab The Wall Street Journal.
Ajaleht hindas, et AMD kulutab 28 mln dollarit (446,6 mln krooni) reklaamile trükis ja online`s.
Advanced Micro Devices (AMD) <GR#US.AMD> kinnitas firma ajaloo suurima reklaamikampaania alustamist samal päeval, mil konkurent Intel <GR#US.INTC> plaanib alustada teatavaks teha oma kampaaniat.
Firma teatas täna pressiteates, et ta suunab kampaania 'AMD Me' firma- ja koduklienditurule peamistes meediakanalites oma põhilistele turgudele üle maailma kuni 2003. aasta lõpuni. Kampaania algab täna Põhja-Ameerikas ja tuleval nädalal Euroopas, Aasias, Lähis-Idas ja Aafrikas.
Intel alustab kampaaniat televisioonis näidates inimeste igapäevaelus aset leidvat arvutikasutust. Intel kulutab reklaamile kümneid miljoneid dollareid.