Kuna George oli vaene võttis ta endale kohustuseks toetada oma ema ja kaht õde. Juba 14. aastasena läks ta tööle kindlustusseltsi, teenides 42 dollari aastas. Peale seda liikus ta edasi tööle panka.
Tegeledes töö kõrval öösiti oma hobiga sai temast üsna kiiresti leidur ning kohe ka arvestatav ettevõtja.
1879. aastal ehk vaid 25. aastasena oli Eastman üks esimesi inimesi maailmas, kes hakkas fotograafidele seeriatootmises valmistama vaskplaate (dry plates).
Kahe aasta pärast lõi ta koos oma perekonnatuttavast Henry A. Strong?iga ettevõtte nimega Eastman Dry Plate Company.
Üheks olulisemaks daatumiks fotograafia ajaloos oli aga aasta 1888. aasta, mil Eastman tutvustas oma fotoaparaati Kodak, millest sai alguse amatöörkaamera võidukäik.
Eastman iseloomustas oma võimalikult lihtsaks viidud kaamerat niimoodi: ?sina vajuta nupule, meie hoolitseme ülejäänu eest?.
1897. aastal moodustas Eastman tütarettevõtte Prantsusmaal ja 1908. aastal lõi ta tootmisettevõtte juba Austraalias.
Kui praegu on töötajate motiveerimine enamike ettevõtete lahutamatu osa, siis eelmise sajandi alguses oli see midagi väga uut. Ühena esimestest tuli töötajate soodustuste, õnnetuskindlustuse ja pensionifondidega 1912. aastal välja just George Eastman.
Üheksa aastat hiljem lõi ta omanimelise säästmise ja laenuassotsiatsiooni, aidates firma töötajatel säästa ja finantseerida oma kodu ostmist.
1962. aastal ületas Kodaki konsolideeritud aastakäive esimest korda 1 mld dollari joone ja töötajate arv kasvas üle 75tuhande. Sama palju on töötajaid ettevõttes, mis ei ela hetkel just kõige õnnelikumaid päevi, ka praegu.
Eastman Kodaki möödunud aasta käive ulatus 13,2 miljardi dollari ja see aasta rühib ta analüütikute prognooside kohaselt 12,7 mld dollari suunas.
Hetkel kuum
Investorite seas on FedEx ja Foxconn
Korporatsiooni tegevus toimub kolmes üksuses.
Kõige suurim sektor on fotograafiaüksus, mis teenib raha laiatarbefilmide, fotopaberi, professionaalsete filmitoodete, kemikaalide, tava- ja digitaalkaamerate, fototöötlusseadmete ja -teenuste ja digitaalteenuste müügist. Ettevõtte kogukäibest annab see veidi üle 70.
Teiseks üksuseks on Health Imaging, mis pakub foto ülesvõtmisvõimalust röntgeni, mammograafia, kardioloogia, onkoloogia kui ka hambaravi jaoks kui ka kõikvõimalike muid digitaaltooteid. Möödunud aastal andis üksus kontserni koondkäibest 17.
Kolmas üksus pakub lahendusi kommertsettevõttele. Toodeteks on mikrofilmide seadmed, printerid, skännerid, projektoreid. Kogumüügist tuleb sealt 11.
Korporatsiooni suuremaks turuks on USA, mis annab peaaegu poole Eastman Kodaki müügist. Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika annavad üheskoos 25, Aasia 18 ja Kanada ja Ladina-Ameerika 10 müügist.