Kui paljud Eesti Energia kodukliendid kasutavad oma elektriasjade interneti vahendusel korda ajamiseks e-teenust, siis juba pool aastat on ka äriklientidele avatud samalaadne e-teenindus. Ettevõtte esindajad saavad seal vaadata ja tasuda firma elektriarveid, teatada ja kontrollida arvestinäite, sisestada ja muuta kontaktandmeid, vaadata laekumisi, lepinguid ja tarbimiskohti ning saata teateid ja küsimusi Eesti Energiasse.
Teeninduses on ülevaade kahe aasta lõikes nii arveldusest kui ka tarbimisstatistikast kliendi kõikide tarbimiskohtade (elektriarvestite) kaupa, mis teeb finantsasjade planeerimise lihtsamaks. Reaalajas toimuv kahesuunaline suhtluskanal Eesti Energia ja ärikliendi vahel on avatud ööpäev ringi. Teenust saab kasutada eesti, inglise ja vene keeles.
Internetiteenindusse saab siseneda Eesti Energia koduleheküljelt
http://www.energia.ee või aadressilt
http://enet.energia.ee . Kasutajaks registreerumiseks peab ärikliendil olema kehtiv elektrienergia ostu-müügileping. Teenuse kasutamiseks eraldi lepingut sõlmima ei pea, kuid seda saab kasutada ainult volituse alusel. Internetiteeninduses on kolm nn rolli: juhataja, raamatupidaja ja energeetik, kel võivad olla erinevad õigused. Ettevõtte esindajate arv ei ole piiratud. Raamatupidaja võiks internetiteenindust näha ja kasutada arvetega seonduva osas. Energeetiku osaks jääks sel juhul tarbimise jälgimine, sealhulgas näitude teatamine, kuid tal puuduks juurdepääs arveldusega seonduvale. Juhatajal lisanduvad õigused muuta teiste rollide kasutajaõigusi ja äriühingu kontaktandmeid.